beetje laat, maar nog gefeliciteerd met deze mooie dame. Als alles door gaat dan wordt volgende maand de curly van onze stal gedekt. Zij is een palomino merrie en wordt gedekt door een bonte hengst. Heel veel plezier en geluk met dit mooie wondertje.
ja gaat geweldig goed. Vanochtend liet ze me enorm schrikken. de merries stonden alle 3 bij de waterbak maar geen veulen....ik rende het land in roepen maar geen veulen...Ligt ze een heel stuk verder op languit heerlijk te slapen echt in diepe rust. Dus toen werd ze wakker vliegt overeind om vervolgens brullend in de ronte te rennen naar moeders. En die stond gewoon jaja ik ben hier Heb foto's moet ze even van mijn camera afhalen...
Wat een lieverdje Altijd leuk zo'n bijzonder ras én ook nog eens een bijzonder kleurtje!! Ik kijk ook uit naar de fotos, het filmpje was al superleuk om naar te kijken
DiekeC
Geplaatst: 06-05-12 10:21
Wat een leuk veulen beesie! Dat hinnikje... *smelt*
F_Orumster
Geplaatst: 06-05-12 10:25
Mooi veulentje! Met veel aanleg voor het appyueren (komt dat ook ergens terug in de western stijl?)
Wauww!!! Een Curly veulentje!!! Geweldig!! Van harte gefeliciteerd met dit pracht veulen!! I love curly horses!! Lekker van genieten! En vooral veeel foto's spammen