GEFELICITEERD !!!!!!, wat een prachtig groot merrie veulen, bofkont ben je er bij geweest ? wat ziet de merrie er ook goed uit. geniet er maar lekker van. nu mijn merrie nog.
Ik dacht al een tijdje dat dat er in moeder ook haflinger kan zitten, ze heeft er zeker de bouw voor. Normaal geeft een haflinger bij een kruizing zelden hun kleur door, dus kans is zeker groot dat paps een haflinger is en moeder dus een kruizing met haflinger.
Hoi allemaal, Bedankt voor jullie lieve en leuke berichten Zoiets heb ik ook altijd wel gedacht dat er ergens haflinger in Inez kan zitten. morgen weet ik ook meer over de chip van Inez (als ze die heeft...), want dan komt de veearts nog even langs. Ik ben er zelf niet bij geweest. Was woensdag nog wel heel even geweest, maar er was niet echt iets veranderd in vergelijking met de andere dagen, dus vandaar dat ik ook nog niet verwacht had dat het vanmorgen al zover was... Maar ik ben ook erg blij dat het allemaal goed gegaan is en dat Inez echt een toppie moeder is
Ik vind je merrie ook heel leuk trouwens, ik hou erg van het kleurtje en haar bouw. Ben erg benieuwd naar wat je allemaal te weten komt als de veearts naar haar kijkt.
Gefeliciteerd in ieder geval! (en Jippie past nog erg goed ooK!)