Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

heb ik gehoord dan makken ze alles leeg
voor de bevalling.
want dan kunnen ze het de bevalling tegehouden
) en ik vermaak me wel met mn spelletjes op mn mobiel.
Elke keer als ik ging gluren dan stond ze in de stal te eten. Haar stal is 1 smeerboel, ik had om 20.30 uur nog staan uitmesten en toen ik om 23.30 uur aankwam was het weer helemaal smerig. Erg nat en veel mest (logisch als je zoveel eet
) In de ochtend weer, dus maar weer uitgemest. Ach zo blijft een mens bezig toch
Verder geen verandering, ik merk dat ze wat meer in paniek raakt als ik weg loop. Dan staat ze helemaal bij het draad me te volgen en gaat ze ook niet meer weg.
Muts presteert het elke keer te doen als ik er net niet bij ben.
Hihihi
Met dank aan KootMiraDrum op bokt. Ze heeft me er 1 geleend die alleen beeld geeft, dus vannacht was ze rustig en ik ook
Was echt heel relaxted zo, ik heb mn wekker elke anderhalf uur gezet, gluurde op het schermpje en ging weer slapen. Niks gebeurd dus nog. Verandering vanmorgen was dat haar kling nog een stuk dikker is geworden en wat langgerekter. Dus vannacht weer kansen.
. Ik kom net weer van stal, ze staat gezellig in de wei met me te kroelen, eet haar grasjes en verder.......niks
want dan kan ze stoppen haha ben je voor niets heen gerent dan haha 

Ik hoefde vanmorgen niet aan te vullen, normaal is de hele berg weg maar nu lag er zelfs nog zoveel dat ik er niks bij heb gegooid. Ze heeft vanmorgen wel gewoon haar merriebrok gegeten.