nee er is nog niks....maar kan vast niet zo heel lang meer duren! er hangen grote druppels melk aan haar uier en haar hele benen zitten er al onder spannend!!!!..
ik hoop een veulen..anders hebben ze mij een verkeerd pakketje meegegeven hihi....nee grapje.. op de 1e plaats staat natuurlijk gezond..en op de 2e plaats hoop ik stiekem op een bontje.....
Escada
Geplaatst: 11-07-12 16:40
Spannend! Ik volg ook even! Wat een heerlijke merrie en een prachtige papa
Nogmaals van harte gefeliciteerd meid!!! Hopelijk word het nog eens droog en kun je buitenpics maken, ben heel benieuwd of ze ook nog een beetje op papa lijkt.. zo is het gewoon een kopietje van dr moeder, wat natuurlijk ook helemaal niet verkeerd is !!
Papa is trots
tones
Geplaatst: 13-07-12 10:59
Gefeliciteerd! Hoop snel droog foto`s te zien.
Blanket
Geplaatst: 13-07-12 11:06
Gefeliciteerd! Ben benieuwd naar droogfoto's.
Je naam is wel te lang, mag mag 21 karakters lang zijn.
Mac
Geplaatst: 13-07-12 11:08
Proficiat met de kleine meid !! Alles goed gegaan tijdens en na de bevalling? Ik ben ook heel benieuwd naar droog- en buitenfoto's!
Je naam is wel te lang, mag mag 21 karakters lang zijn.
ja maar voor op papier doe ik het aan mekaar ..dan past het precies zonder de spaties..
gaat super goed met moeder en dochter!..sioux doet het allemaal super..en sierra ook het is echt een lekker ding! houd nu al van knuffelen en lag vanavond heerlijk tegen mij aan te slapen!..Im in Love