Wat is ze knap Ik ga de gok is wagen, ik denk 3 mei, een hengstveulen.Oef dan moet je nog wel lang wachten he
Ha ik ga voor onze trouwdag hoor....das 1 mei...Alhouwel... Jastiehorse dan moet je nog zo lang wachten...en dat doe je al zo lang.Go Marit Go!!!!
Mooie ouders heeft het veulen! (Die hengst.. Die manen: WOW! Prachtig zeg!)Ik ben benieuwd wanneer het komt, hopelijk snel!
Tjinta tot 1 mei wachten kan ook nog wel haha. Ik doe iig geen uitspraken meer over wanneer ze gaat bevallen..mevrouw heeft hele andere plannen namelijk. Bloemetje thanks! Knappe papa idd
Ze is er nog niet klaar voor denk ik..vanochtend wel een vol uier. Mest is heel dun. Banden zijn slap. Maarja ben benieuwd naar haar uier vanavond.
Ik voeld mij aangesproken, ik las zelfs mama Marit op de eerste pagina stond toch gek.Spannend ik wacht in spanning af wat mijn naamgenootje gaat doen.
vanavond! dan ben ik ook vrij, kan nu wel iets positiefs gebruiken, dus kom op mama marit met je veulen, ik gok hengst, vanavond!
Ah Fem toch..hoop echt dat ze snel bevalt en ze je kan verblijden met een prachtig veulentje!Marit grappig he zo'n zwangere naamgenoot
he verdorrie is er nou nog geen veulenHet maakt ons wel een beetje nieuwsgierigmoet wel een heeeeeeeeeeeeeeel bijzonder veulen worden als ze aan het overdragen is
Wat leuk! Ik volg jullie ook zeker op facebook maar hier ook.Ik denk dat het een heel mooi merrie veulentje wordt met grote druipende kol die iets schuin loopt.Ik denk dat ze vrijdag de 4e komt
jeetje christa, wat duurt dit lang...Check iedere dag je topic voor de langverwachte update dat de baby er is.Ik gok op zaterdag de 5e, een hengstveulen met een kol en een snebje