Wat een super leuk veulentje!! Echt een schattig koppie
Lijkt me zo gek als je zo onverwachts een veulentje der bij heb. haha wel heel erg leuk
Yinnar
Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-12 12:25
Bedankt weer voor de leuke reacties. Ik ben nu toch wel heel benieuwd hoe hij zal kleuren. Ik ben geneigd aan te nemen dat hij zwart wordt straks bij het verliezen van zijn veulenvacht maar in mijn directe omgeving blijft iemand volhouden dat hij donkerbruin wordt net als zijn vader. Hij begint nu ook wat beige achtig te kleuren. Spannend hoor! Ik zal uiteraard updates blijven plaatsen. Hij is nu 3 weken oud en je ziet hem zowat groeien. Dat ienienienie is er vanaf. Het is een echte clown en uiteraard super eigenwijs zoals een hengst hoort te zijn. Ik doe mijn best om grenzen te stellen. Zijn tanden zijn al gedeeltelijk door en je kan niet meer zonder gevaar je vingers in zijn mond stoppen maar echt kwaad zit er niet in. Elke dag ben ik weer meer verliefd.... Gisteren heb ik dit filmpje opgenomen. Het lijkt wat gezapig te beginnen maar dan komt hij los. Het is net een skippybal...
Wat een geweldig ventje,en ik denk dat hij zwart wordt hoor.Heb ook een veulen met die kleur gehad,werd in de zomer ook wat vaal bruin, maar is nu echt zwart.
Wat heb ik gelachen om dat filmpje, wat is het toch heerlijk om dat kleine spul rond te zien springen. Wat een knappe man....
Yinnar
Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-12 19:41
Mooie kleine mannen worden groot
Adonis is vandaag 7 weken oud. Ik heb vorige week nog wat foto's geschoten. Het ieniemienie is eraf maar afgezien van wat hengstenstreekjes is hij ontzettend lief.
Zijn kleur roept rare reacties op. Er is al een paar maal gevraagd of zijn vader een ezel is en nog vreemder of hij zelf een klein ezeltje is... Ik zou zeggen kijk een oordeel zelf...
Mooi kleurtje toch?
Erg lenig voor een ezel
Nog niet zo groot als mama
Tjinta
Geplaatst: 07-04-12 20:58
Een ezel?? Hoewel en ezel ook leuk is kan ik toch geen gelijkenis met dit droppie zien. Wat een geweldig klein huppeltje... prachtig koppie! ik geloof dat ik elke vrije minuut in de wei zou zitten. Wat een spring in het veld.
Mooi ventje en een leuke verassing. Ik ben er ook zeker van dat hij zwart is, heb zelf ook al een schimmelveulentje gehad en die ziet er toch nog anders uit.
pheebs1992
Geplaatst: 09-04-12 10:00
Echt een prachtig mannetje is het! Een érg leuke verassing toch wel