veel sterkte hoop dat alles snel weer goed gaat en je ze weer lekker me naar stal kan nemen.
Eefiepeefie
Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-12 14:36
Heb net mijn vader aan de telefoon gehad. Het is gelukt zonder operatie! Wat een opluchting de melkproductie moet wel weer op gang komen, hermes krijgt nu flesvoeding. Ook krijgt ze voorlopig nog antibiotica. Ze mogen als het allemaal goed gaat over 2 dagen weer naar huis!
Live verslag vanuit de stal, Tiga en Messi zijn bij me komen liggen. Wat een lieverds zijn het toch! Ik heeb er foto's van gemaakt maar vind het een beetje te onhandig om dat met mn blackberry te doen dus die hebben jullie van me te goed binnekort maar eens een eigen topic voor hem aanmaken! Dankjewel allemaal! Het gaat heel goed, hij groeit als kool en ook met mama gaat het goed. Ze heeft een beetje last van buikkrampjes (lichte koliek) maar dat gaat alweer beter. Meneer krijgt tanden en zijn we heel hard aan het opvoeden want als het aan hem ligt bijt hij echt OVERAL in! En maaien met de voorbenen vond hij ook erg leuk dus dat moet er snel uit. Hij is ook ontzettend sterk en loopt je zo omver.. Maar ondanks zn echte hengstenstreken genieten we heel erg van beide. Dat stoute karakter van hem maakt het een nog grotere uitdaging om een welopgevoede hengst van hem te maken!