Ze komt lekker aan hoor, ziet er goed uit. ik heb hier ook een merrie maar die is onwijs mager bij haar ribben en hoe het kan? Ik denk zelf dat het haar bouw is aangezien ik foto's van bij de oude eigenaar zie dat ze het ook heeft. Hier krijgt ze 2 kilo bix op een dag ( is een shetlander) en het gaat nu steeds ietsjes beter maar dat kan ook omdat het veulen steeds groter word natuurlijk, ze was namelijk vorige week uitgerekend. Ze krijgt ook afentoe nog slobber wat ze niet zo heel lekker vind, en er gaat ook een 20 kilo zak wortels bij in een week tijd voor 4 pony's.
Jolin krijgt hele dag kuil en 1 kilo brok. Daar doet ze het goed op nu, dus laat het maar zo. Ze heeft aardig wat spekkies nu
T3mptati0n
Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-12 16:43
Nog 2 dagen en dan zitten we op de 320 dagen
Mevrouw haar staart kan je onderhand al recht overeind houden, zonder enige spanning. Haar hamlapjes groeien gestaag door en ze krijgt ondertussen ook al zucht voor dr uier. Verder is ze nog net zo lief als altijd, maar zondert ze zich wel meer af van de kudde!
Heb een leuk filmpje gemaakt vanmiddag, zal m ff uploaden en hier neer zetten
En dan achter de eerste video nog een haakje sluiten en daartussen de url
T3mptati0n
Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-12 22:39
Deed het helaas ook niet, vind wel vreemd want de instellingen op Hyves zijn wel zo dat iedereen op mijn Hyves kan kijken
JoyCiej007
Geplaatst: 16-04-12 22:44
Nouja, zie ik dit topic nu pas!!
De look-a-like van mijn Roos, en aankomende papa van het verwachte veulen is ook Roos haar halfbroer (beiden zijn van Rowfant Saul). Ze heeft al een flinke buik, en tietjes schieten ook mooi vol zeg!
Komt vast een prachtig veulen uit met zo'n mooie mams en knappe paps!
Kom net bij Jolin vandaan, temp is gezakt ( normaal tussen de 37,4 en 37,9 en nu 36,4), brokken niet op, beetje klammig en vulva is gezwollen en uitgezakt
JoyCiej007
Geplaatst: 19-04-12 00:32
Zozo, wat een vorderingen maakt ze! spannend! Zou het nog van slapen komen vannacht?????