Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Diane_Basje schreef:Edit; zou welsh x zebra ook onder partbred vallen?
Cynthia82 schreef:8 weken is niet genoeg. Maar die van mij staan al bijna een jaar, misschien komen die meer in aanmerking?
Cynthia82 schreef:Zo'n zebraluipaardpionhengstmerriesmoothyruin levert denk ik wel veel geld op en daar draait het tenslotte om. Des te meer vlaaien kunnen we kopen.
Buster schreef:Diane_Basje schreef:Edit; zou welsh x zebra ook onder partbred vallen?
Zebra-pootjes heb ik wel eens gezien bij een Welsh, daaruit concluderen we dan maar dat 'zebra' niet bont is, dus toegestaan bij het stamboek![]()
Jammer dat Rosa nu een appaloosa blijkt...![]()
Buster schreef:Je moet ook nooit vertrouwen op die mooie blauwe ogen...
inowa schreef:he als jou rosa nog maar net boven de 50 dagen zit dan is het voor winoa zelfs nog korter?
helaas lopen mijn topics nooit zo goed,2 jaar geleden vond ook niemand winoa knap...![]()
Diane_Basje schreef:@ desiree, haha leuk dat je daar nu AL achter komt. Maarre, jouw kleurwensen zijn ook goedgekeurd, maar zou er nog een vleugje cremellogrullobont bij doen.
Diane_Basje schreef:Buster schreef:Je moet ook nooit vertrouwen op die mooie blauwe ogen...
Daarom heeft ze er maar één, maar we trappen er steeds maar in.
inowa schreef:helaas lopen mijn topics nooit zo goed,2 jaar geleden vond ook niemand winoa knap...![]()