Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Weer een update:
, wel is de DA geweest, die moest toch komen voor een koe. Hij zegt dat het een gevalletje: "van hoe laat ik mijn baas zo lang mogelijk wachten", is en daar is maar één remedie tegen GEDULD
!

Dadelijk veulenen ze allebei tegelijk haha
Jammer maar het is zo. Bij D.Q. zitten miniscule witte stippeltjes op haar uier (vooral rond haar tepels) voor mij een extra reden om haar goed in de gaten te houden, vorige jaren was ze dan in haar laatste week bezig. Het is net of de boel dan 'schoon' gemaakt wordt voor het nieuwe veulen.
Vanmorgen moest ik mijn nichtje wegbrengen 400 km. heen én weer, had ik best wel een rotgevoel over want.... grote kegels en een zeer onrustige merrie..... ik mezelf '*!!#@: (dit woord mag écht niet op Bokt) gehaast, want verder niemand thuis, maar ik zit nu nog steeds te wachten, heeft iemand hier een remedie voor onwillige veulens (een speciale manier van masseren, een opwekmuziekje enz. enz.) ik bied Cascade aan als 'proefkonijn'