Bassenqua schreef:Captain haar bekken is behoorlijk bij getrokken doordat door het vele bekappen de stand van haar beentjes weer terug goed is gezet, of het bekken volkomen goed staat durf ik niet te zeggen maar op het blote oog kun je al duidelijk verschil zien.
Geerke ja een bokker, wil je weten dat er daar nog 17 mini's stonden in dezelfde conditie?
jee....en ik maar denken dat hier paardenliefhebbers zaten...niet dus
(Kruip weer onder mijn steen)
! Nu hopen dat er een gezond veulentje uitkomt en de merrie dat gaat redden. Rare regels in Nederland met die dierenbescherming.
goed werk!
Ik zal duimen dat het allemaal goed gaat, maar ze heeft al bewezen dat ze niet zomaar klein te krijgen is!
De enigste grote hobbel die Iris nog moet nemen is de bevalling en ook daar krijgt ze uiteraard alle hulp bij. Een minpuntje is dat het vertrouwen nog niet groot genoeg is dat ik aan haar uier mag voelen, daar heeft ze grote schrik voor en gilt het dan uit. Wel mag ik haar buik voelen in de hoop dat het veulen beweegt wat nu ook een paar keer gebeurt is, het is wel een opvallend rustig veulen in vergelijking met de andere veulens. Ze staat onder de camera's en er zal elk uur iemand kijken hoe ze erbij staat als de eerste signaaltjes daar zijn. Het was fijn geweest als ik iets met het uier had gekund, ga het nu maar met foto's proberen in de gaten te houden maar er zit erg veel haar.