En Ti heeft een mooi vriendengroepje hoor; gezellig stel lijkt dat! Fijn dat Mama toen even tijd had zich op te tutten; ziet er lief uit met zo'n mooie vlecht!
Cynthia82
Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-11 21:32
Voor het eerst sinds 16 jaar; foto's van Kees en mij in het water
Heel charmant, ik weet het, maar het water bleek best nat te zijn (en mijn telefoon houdt er niet van om foto's te maken van bewegende beelden)
ohhhh die laatste is mooi geworden zeg ,de liefde straalt eraf ! Ach ik vind het zo zielig dat ze binnenkort gescheiden worden ..maar ja dat is de normale gang van zaken ik kijk er te menselijk tegen aan denk ik .
Wow leuke foto's weer. En die bovenste foto's, is dat bij het strandje van 'onze-achtertuin-waar-we-de-paarden-neerzetten-en-vanaf-mijn-terras-gaan-bewonderen'? En Ti was idd heeeelll schoon, die mooie witte pluismaantjes.
Jij denkt dat ik van Bergschenhoek naar jouw balkon kan lopen met twee paarden? Nee, dit is het ieniemini-hondenstrandje in het Lage Bergse Bos. Op de foto's lijkt het heel wat
Nog geen nieuwe Ti-foto's.. Eens kijken wat ik dit weekend kan doen.. misschien is 25 graden wel te warm om foto's te maken
Diane_Basje
Geplaatst: 23-09-11 18:09
Ow ja... Heb soms wel mijn heldere momenten hoor haha! Als je het hondenstrandje in het schollebos goed op de foto zet lijkt het ook heeeeell groot!
Wauw wat een heerlijke foto's! Ook die laatste. Mooie mama en superknappe papa zeg! Wat een onwijs leuk veulen. Ik ben nieuwsgierig naar hoe hij verder uit groeit
Cynthia82
Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-11 19:12
Op deze pagina mag ik nog maar drie foto's, maar laat dit nou gelijk het laatste bericht van deze pagina zijn Zo kan ik er dus 18 plaatsen
Ik heb echt zo'n heerlijk weekend gehad! Wie niet met dit weer? Eerst gisteren buiten gereden met een vrouwtje van stal. Ik op Sjeesje en mijn TiVriend ernaast. Ti was stout in mama aan het happen en in mijn been en Fjordenbil Af en toe liep hij heel traag en wilde hij achter mama, maar verder ging het super! Wat een heerlijke rit! Ik had al een tijdje niet gereden. Maar ik hou zo verschrikkelijk van de herfst in het bos
En vandaag met Dais het bos in. Een paar stukken knoerthard gegaloppeert, heerlijk!! En rustig stappen. Daarna op de wei in de zon gelegen. Dais ging eten (merries ) maar mijn TiSchatje ging me helemaal aflikken en met zijn lip kriebelen. Uiteindelijk viel hij boven me in slaap (zoals een wakende moedermerrie altijd doet). Wat ben ik toch stapeldol op die knol!