Ik ben echt fan.... Zie in mijn eigen berichten oooh blz 4 Nieuwe foto's en klik het snel aan... Tja nu was ik zelfs tevroeg. grijns....
Dussse als je er nog een paar hebt???
Cynthia82
Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-11 20:17
Hahahahahaaaa!!!! Heerlijk, zulke fans!
Maar nee, ik heb geen foto's Het is zulk vreselijk slecht weer... Ik zal morgen weer een poging doen, dan ben ik vrij, dus ik hoop op een droog momentje...
En ja, zo rijden met je 2 grootste schatten, heerlijk in de zon in het bos zonder zadel.. doet even al je zorgen vergeten
Oké dan... om jullie even te vermaken tot er nieuwe foto's zijn. Een kleine greep uit Ti's leventje:
Ik las in mijn eigen topic zonnetje bij jou.... conclusie foto's En jep.... super lieve zelfs. TiLief, TiVertederend. Men hij heeft wel errug veel hoor Cynth!!!
TOP genieten!
Cynthia82
Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-11 20:42
Jaaaaaaaaaaaaaaa........ Jij als echt Tifoos snapt die hint natuurlijk wel Ik ga niet in het topic van jouw kanjers verwijzen naar mijn topic. Ik dacht 'dat ziet ze vanzelf wel '
Lekker beest he? Het is 'jammer' dat hij net iets té veel heeft: zijn vijfde been Als hij dat niet had gehad, was hij 100% zeker gebleven. Nu is het afwachten of er nog een TiZusje komt. Zo niet, blijft hij zeker weten (ook zonder zijn zwarte manen en staart (valk) ), zo wel.. snik snik... Maar het fokken is te leuk om te missen, maar Ti ook... Ach... we zien wel.. voorlopig kan ik nog 3 maanden met mijn TiKanjer samen zonnen
Emie99, thanks, maar met zo'n lief TiVentje is het geen kunst om goed voor hem te zorgen hoor
lottex, tja... Ik mag nooit meer wat vertellen. Hij staat constant te duwen: IKKE, IKKE!! MIJN FANS, MIJN FANS!! Oké.. ga je gang dan maar
Diertjec, ja, het is een heerlijk kussen! Had ik er maar zo één in bed
Jin, lief he? Het was echt een heerlijk moment..
Thanks, Maseike!
Tjinta
Geplaatst: 19-07-11 20:48
ja ik ben goed geconditioneerd! Las geen zonnetje geen foto's Dus wel zon wel foto's... en dan ook nog snel van begrip nietwaar???
Das het enige nadeel van fokken dat je geslacht niet kunt bepalen. Wij hebben tot nu toe geluk met onze merries, maar eens gaat het gebeuren dat we hengsten krijgen die verkocht moeten worden! Hoef ik nu gelukkig nog niet aan te denken.
Gewoon genieten en volgend jaar verder erover nadenken!
lottex
Geplaatst: 19-07-11 20:50
Cynthia82 schreef:
lottex, tja... Ik mag nooit meer wat vertellen. Hij staat constant te duwen: IKKE, IKKE!! MIJN FANS, MIJN FANS!! Oké.. ga je gang dan maar
Oei, wat jammer dat je nog niet zeker weet of je Ti gaat houden... Denk wel dat er een heleboel bokkers in de rij zouden staan voor Ti
Cynthia82
Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-11 20:53
Je bent heel snel van begrip, kaotictjinta!
Dais heeft tot nu toe 4 merries gegeven en juist nu ik besloten had dat deze mocht blijven, kwam er een hengst. En wel zo eentje die eigenlijk nooit meer weg mag. Hij stond weer vreselijk te hinniken toen ik naar huis ging
Volgend jaar april/mei gaat Dais weer daten met Sublime en in april 2013 zie ik wel wat ik krijg: Weer een hengst, dan gaat die weg en blijft Ti. Komt er dan een merrie, dan denk ik dat die blijft en Ti verkocht wordt. 'Gelukkig' staat hij dan al 1,5 jaar in de opfok, waardoor onze band toch wat minder intens zal zijn dan nu, dus hopelijk is afscheid nemen dan ietsje minder moeilijk..
lottex, voorlopig blijft hij sowieso twee jaar. Misschien woon ik dan wel samen en heb ik een kind(erwens) en past het fokken niet meer in mijn leven. Of wel, maar dan voor de verkoop. De tijd zal het leren.. en die rij Bokkers zie ik dan misschien wel verschijnen
En het zal zeker nog lastig worden als je moet beslissen of Ti blijft of niet... Daarom nu nog heerlijk genieten !!!!!!!!! Hij heeft in elk geval een supergoeie basis, dus mocht je hem moeten verkopen krijgt z'n volgende eigenaar er een geweldig paard aan !!
hey wat een leuke foto's weer en super dat ritje in het bos ,wat een heerlijk leventje heb jij zeg ! Hij vertrouwt je echt zo erg met dat zonnen in de wei ,daar kun je heel trots op zijn want dat zegt veel over jou ook je bent een topper ! Wat is er met de knappe vrouw gebeurt en waarom komt ze niet meer terug ? Ik vind dat ook erg sneu aangezien ik niet alleen een tifosie ben maar ook een friesfan..
Buster, dat genieten doe ik zeker, ik wil gene moment missen van hem
Miranda, dankjewel Het is ook heerlijk om zo samen door het bos te gaan, dan vergeet je echt even alles om je heen en dat is lekker. Ik wil graag dat hij met alle vertrouwen in de mens opgroeit. Het liefst bescherm ik hem voor alle slechte dingen De Knappe Vrouw heeft last van haar groeischijven en staat nu aan huis, zodat ze wat beter in de gaten gehouden kan worden door haar baasje.
Hoe merk je dat als een veulen last heeft van de groeischijven ? Wel zielig hoor voor Ti die is zijn speelmaatje kwijt nu,zal daisy het wel weer moeten ontgelden haha
Cynthia82
Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-11 17:45
Lunaeekie, het ligt heerlijk!!! Je zou bijna niet meer in je eigen bed gaan liggen
Miranda, ze liep kreupel in draf, dus toen zijn ze naar de kliniek gegaan. Ja, ik vind het ook rot voor Ti. Ik ben speciaal naar die wei gegaan, zodat hij met twee andere veulentjes kon opgroeien, maar helaas. Voor die andere veulentjes is het een stuk vervelender...
Iedereen bedankt trouwens, voor de stemmen voor de Bit-coveractie!! We staan op 25 eerlijke stemmen