Zucht, haar kleur is alleen maar intenser geworden Bloedmooi! Wat is ze toch oppergaaf Jolan. En die bénen!! Ze is echt alles waar we samen over droomden!! Moeders is echt een uitstekende fokmerrie! Even voor mijn herinnering, je laat Tammara dit jaar niet meer dekken, toch?
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-11 14:09
ja supergaaf is ze he? ik ben er ook echt zó blij mee
nee tammara word dit jaar niet gedekt, even een jaartje rust zal haar ( hopelijk) goed doen. maar een geweldige fokmerrie is ze zéker, ze bevalt supermakkelijk en snel, is zelf snel weer op de been, is lief en zorgzaam voor veulen maar ook lief voor iedereen die bij ze in de wei komt, bijvoorbeeld mijn twee pennymeisjes, ze vind alles goed de bedoeling is om haar volgend jaar door orion van esther te laten dekken, die is echt supergaaf!!
Nietactief1
Geplaatst: 20-06-11 14:37
Wat een prachtig veulen, met een prachtig kleurtje
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-11 16:53
dankjewel luiedribbie hahaha, mistique was zó leuk aan het spelen, ik heb het even gefilmd
Je vroeg het in een ander topic, maar..het klopt hoor, een zilverappel kan ook gelig lijken, Vic had dat ook, Yama krijgt het nu ook, maar omdat er zoveel schakeringen zilver zijn toont het op bijna ieder paardje anders.
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-11 23:06
ja ik dacht al, zo geel is raar toch? maar klopt dus wel, had ook even op de site van dorien gekeken en blue , veulen van vorig jaar was ook geel en later prachtig zilverappel
haar hoofdje, kun je goed zien hoeveel zilver er al doorkomt
en spelen, foto is niet heel goed, maar werd al wat donker
en samen met mama tammara
violente
Geplaatst: 20-07-11 21:26
Wat groeit je mooie meisje hard! Tammara heeft slagroom Ze is echt geweldig Jolanda. En nu nog een echte toverbal qua kleur. Wat zul je blij met haar zijn!
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-11 22:04
ja ik ben héél blij met haar babette, ze ontpopt zich als een echte knuffel, zo langzaamaan moet ik het nieuwe halstertje maar eens tevoorschijn halen kijken wat ze daarvan vind