Vind het echt helemaal het zelfde type, echt leuk hahaha! Zal eens kijken of ik binnenkort de man nog eens op de foto zet, hij staat momenteel niet thuis, dus heb hem al een tijdje niet gezien.
Ja ,Tango ! Ik hoop nog op een opvolger voor Lorain ! Wel heel iets anders ,maar ja .... Morgenochtend eens kijken of ze hengstig is (wel dus,maar of ze geinsemineerd kan worden.)Iedereen bedankt voor de leuke reacties !
Thanks allemaal ! Er mankeert er alleen maar aan dat het geen merrie is !
_biondaa
Geplaatst: 13-06-11 15:51
Leuke naam & leuk veulen!
KahluaB
Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-11 16:56
Thanks !
Toevallig heb ik eergisteren nieuwe fotos gemaakt van mijn knappe man
Hij is nu 3 weken oud ,maar zijn eerste 2 weken liepen niet helemaal zoals we zouden willen ;zijn moeder is nl op zijn kroonrand gaan staan en nu is het zo erg beschadigd dat het waarschijnlijk niet vanzelf goed zal komen en verkeerd aan groeien als er niets aan gedaan wordt. Hij en zijn moeder lopen dus nu 24/7 in de wei en hij lijkt er ook geen last van te hebben.
We hebbben voor as woensdag een afspraak gemaakt bij de Lingehoeve om te kijken of/wat er aan gedaan kan worden.
Ik was alleen toen ik de fotos maakte ,en dat valt niet echt mee in een grote wei..
wat moet je ?
eerst effe poseren ?
en dan even laten zien hoe goed ik kan stappen !
draf heb ik eigenlijk nu niet zoveel zin in !
galopje...
effe achter mams gek doen !
doei
Laatst bijgewerkt door KahluaB op 13-06-11 17:15, in het totaal 1 keer bewerkt
KahluaB
Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-11 17:12
Laatst bijgewerkt door KahluaB op 13-06-11 17:14, in het totaal 1 keer bewerkt
Drie keer is misschien wat overdreven Amaze, maar hij is inderdaad erg leuk! Wat zonde van z'n kroonrand. Was dat een ongelukje van moeders, of ze erg beschermend?