Thanks voor de wederom weer erg leuke reacties Genius doet het goed! Hij zit al een stuk minder in de kreukels en begint alles om zich heen te ontdekken!
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 23-05-11 07:59, in het totaal 1 keer bewerkt
viefdepief
Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-11 07:45
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 23-05-11 07:59, in het totaal 3 keer bewerkt
gr_roos
Geplaatst: 23-05-11 07:53
Vief, snap dat je wijs bent met Genius, maar om dat nu 2 keer te posten
viefdepief
Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-11 07:58
Oops Stomme pc, kreeg niet echt reactie op mijn eerste keer verzenden dus heb het toen nog maar een keer geprobeerd.
Vief, wat een leuke foto's weer! Wat een mooie glans zit er ook al op GG. Wol is met recht een trotse mama! Zo te zien is hij ook super lief met al het bezoek dat langskomt.
jemig wat een lange benen voor zo'n klein ventje! word zeker een groot paardje. echt super lief om te zien, en woll doet het maar goed voor de eerste x!
Wat een schatje! En volgens mij ook al best groot.
Misty12
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 29-05-11 10:49
Hoi Vief Ik dacht laat ik eens kijken hoe het met Wolletje is en dan loopt er al een aantal dagen zomaar een superschattig veulenkindje naast! Mooi op tijd. Van harte gefeliciteerd met dit knappe ventje. Ziet er goed uit. Wat een schatje. Heel veel plezier gewenst met je toekomstige topper! (zijn z'n voorpootjes al een stuk bijgetrokken? hoop dat het goed komt)
viefdepief
Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-11 10:58
Caro: Vind het inderdaad wel zo leuk dat je zo lekker met hem kunt knuffelen. Gister ook al geoefend met voetjes optillen. 1 voorbeentje en 1 achterbeentje opgetild. Hij vond het maar raar en begon daarna op de grond te stampen, maar het lukte wel terwijl hij los in de wei stond
Johnnydepony: Dankjewel!
VValar: Het is inderdaad een behoorlijk groot veulen, je zag er zeker niet aan af dat hij 11 dagen 'te vroeg' geboren is.
Sheela: Wat leuk dat je opzoek naar Woll bent gegaan Het gaat goed met de kleine man. Zijn pootjes zijn al een stuk rechter en de dierenarts had er alle vertrouwen in dat het met de tijd helemaal recht zou worden Met Woll gaat het ook erg goed, ze is een hele lieve en trotse mama en inmiddels weer helemaal strak
Hier kun je wel een beetje zien dat hij al veel mooier op zijn beentjes staat, al is het lastig om hem fatsoenlijk stil te laten staan voor een foto
Misty12
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 29-05-11 11:03
Ja hij staat nu inderdaad al netjes op zijn voetjes. Wolletje ziet er weer goed uit, mooi slank en strak in d'r velletje. Heel stiekem heb ik Wolletje in de gaten gehouden hoor.
Leliaardje
Geplaatst: 03-06-11 15:50
Oh, leuk: nog een Roven! Gefeliciteerd!! Wat een stoer veulen! Bij ons is afgelopen zondag een merrieveulen geboren van Roven, uit een Connemara merrie. In het begin ook zo heerlijk steil en in de kreukels (maar dan dus rechte kreukels ), maar dat begint al een heel eind te verbeteren.
Wie weet lopen ze over 4 jaar samen in de SGW rond (moeten blijven fantaseren toch.............. ).
Heeft hij een infuus gehad (scheerplekken op de hals)?
viefdepief
Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-11 15:56
Wat leuk! Jullie merrie heb ik bij de Dalhoeve nog wel in een box zien staan. Vond het al zo leuk om te zien dat er een pony stond die ook door Roven gedekt werd Ben wel benieuwd naar foto's?
GG heeft inderdaad een infuusje gehad. Hij had heel veel spanning op zijn peesjes staan (voorbenen) wat hem goed zeer deed en zijn knieën krom trok. Het infuus bevatte pees-verslappers zodat hij er wat makkelijker doorheen kon en er minder pijn aan had. Hielp gelijk erg goed en de DA heeft er alle vertrouwen in dat hij straks keurig recht op zijn pootjes staat
Via dat topic van vandaag, kwam ik bij deze. Hij ziet er echt stoer uit hoor. Wat spannend dat infuus. Dat ken ik niet. Fijn dat het hielp. Qira (zo heet ons Roven-apie) stond ook zo vreselijk steil op haar voorbenen, maar daar kwam al heel snel verbetering in.
Leuk dat je Dolly hebt zien staan! Ik vond het een hele onderneming: als Connemara fokker in hart en nieren opeens met een Engels Volbloed gaan dekken . Ik ging er echt met buikpijn heen de eerste keer. Maar toen ze daar niet drachtig van bleek, was ik wel vreselijk teleurgesteld. En ben nu helemaal blij met de uitkomst.