nounou wat een mooi veulen! Ben benieuwd hoe die uitgroeit, proficiat! En ik moet zeggen, wat een hengst heb jij gefokt! Heb hem al een aantal keer aan het werk gezien op nationaal onder Tom Frankx en wat een dier, iedereen staat gewoon met verbijstering te kijken. Abnormaal veel talent heeft ie seg!
Ik zie het topic nu pas.... Jeetje! Wat een gaaf veulen Echt zo fijntjes en zo'n mooie uitstraling al, dat belooft wat voor de toekomst!
oneway
Geplaatst: 26-05-11 15:41
Lilliputter schreef:
UnlimitedS schreef:
Prachtig veulen! Hoe is zijn karakter?
Ontzettend sociaal en op de mens gericht, ondernemend en ontzettend lief! Absoluut niet bang
Allereerst een prachtig veulen lilliputter, ziet er echt heel goed uit!!
Karakter kan ik beamen bij die van mij, hij oogt zelfs verstandig... 2 a 3x voorzichtig aan het stroomdraad zitten en nooit weer doen!! voor het eerst in een vochtige wei en een beetje glijden?? prima galoppeer ik toch wat rustiger en minder scherpe bochten!!
Genieten om ze op die manier in de wei te zien!! jij ook heel veel plezier met dit heerlijke veulen gewenst!
augurk
Geplaatst: 26-05-11 15:52
Heb ik toch je nieuwste foto's gemist! Ziet er goed uit Rachel. Prachtig koppie en mooi hoog op z'n benen
Voor het eerst een halstertje om en dat paste natuurlijk niet meteen. Heb het rustig op maat kunnen maken/knippen en meneer bleef geduldig stilstaan. Vervolgens touwtje eraan en zijn we gezellig samen aan de wandel gegaan. Even op de douche gestaan en toen weer terug naar mama. Vond ie geweldig (mams moest er even aan wennen ). Was vandaag niet bij hem weg te slaan; wat een geweldig karakter!
_TB_
Geplaatst: 26-05-11 23:31
Aaah super momentje of niet dan! Zulke veulens moet je niet teveel hebben, anders wil je ze allemaal niet kwijt!