Jaaa, nieuwe Hepsi foto's! Geweldig hoe je iedere keer weer op het juiste moment knipt met je camera. (Of heb je ook gewoon veel 'mislukkelingen' en daardoor dus gewoon héél veel foto's?)
Ik heb deze week wel een paar keer van een afstandje geHepsineusd, want ik kon net een glimp opvangen toen ik langsreed.
MarvanTom
Geplaatst: 13-05-11 22:12
Die eerste foto: ik lag in een deuk! Wát een feestnummer, polonaise heeft ze al goed onder de knie!
Geloof overigens ook niet dat iedereen op een Hepsi zit te wachten, want dametje is er wel eentje om goed strak te houden. Net nog even met de fokker van mijn Sjol gebeld (vriendin van me) die zei hetzelfde als ik. Ze lijkt op haar mamma, dat wordt een pittige! Maar als je die eenmaal voor je hebt gewonnen, is het eindeloos genieten. Juist omdat het van die voor niets en niemand bangetjes zijn.
Echt het is de terrorist van het weiland en als mamma Sjol er genoeg van heeft, tja.. Dan krijgt niet de Hepsi een uitbrander, maar Tobago of Rikkie.
LittleMiss
Geplaatst: 14-05-11 15:54
I de Hepsi! Ik check regelmatig ff of er weer een nieuw Hepsi-topic is, en ja hor! Maakt mn hele dag weer goed! Wat een heerlijk ding!