Kom op veulie! Morgenochtend wil ik hier iets lezen.
_Bitje_
Geplaatst: 20-05-11 23:05
oeh dit volg ik! paps en mams zijn knappe ouders
quintusgl
Geplaatst: 20-05-11 23:12
Zie nu je topic pas ! Ik kijk elke dag even op de hyves of er al een jubelstemming is bij je, maar nog steeds niets. Ik hoop dat ze jullie niet lang meer laten wachten! Kom op Monchique, show us the foal!!!
Ik hoop dat ze het snel doet, de merrie is helemaal op. Maar niet alleen zij
Ik haalde haar van der wei en ze gaf wat druppels maar was nog niet echt pure melk. Dus we kunnen niks anders dan wachten/waken. We hebben het er graag voor over hoor
Mon heeft hele dikke achterbenen en kan amper lopen erop. Eten laat ze staan en ze heeft hele natte achterbenen er komt vanalles wat uit der tiet dus zal het dan nu gebeuren voor der ?
Vionaa
Geplaatst: 22-05-11 14:12
Heb dit topic even doorgelezen, wat een mooie merrie zeg en natuurlijk de hengst ook! Hoe kan het dat ze bijna niet meer kan lopen dan? Hoop voor jou en de merrie dat het veulen niet lang meer op zich laat wachten. Ik ben benieuwd wat er uit komt floepen!
Maseike
Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-11 14:16
Dat is normaal dat de merrie de laatste dagen veel vocht binnen houden en kunnen zeer dikke achterbenen krijgen.
Zelfs vrouwen voordat ze bevallen van hun kindje kunnen dat ook krijgen en hebben. Opgezwollen benen.
Zodra je bevalt is het ook meteen weg
Vionaa
Geplaatst: 22-05-11 14:34
Ooh, Oke, ik heb er niet zo veel verstand van, dat hele gedoe rondom het veulenen.