Gefeliciteerd met deze prachtige merrie! Nibs eerste kleinkind, hij is nu officieel opa..
Cynthia82
Geplaatst: 30-03-11 20:47
Kyra is echt superschattig!!! En Pé Pé is een lief moedertje! Ik vind die foto met jou erbij zo mooi.. Het geluk straat van je af Wel gek hoor, om haar ineens als moeder te zien
Gefeliciteerd met de geboorte van Kyra ... veel plezier met haar. En verwen moeders maar lekker die gaat het nog zwaar krijgen de komende tijd met zo'n spring in het veld ...
Leuk ding he Iedereen bedankt voor de reacties. Het regent nu echt heel hard, hoop dat het vanmiddag droog wordt dan kunnen ze even lekker nar buiten voor de twede keer.
Heb meer en leukere foto's (een steiger en bok) maar bb werkt niet mee dus krijg ze er niet op. Kyra is echt een damen met eigen karakter. Ontzettend lief en knuffelig maar stront eigenwijs. Ze bokt tegen peeps aan en als het drinken der te lang duurt slaat ze met der achterbeen Ook in de bak heeft ze lekker gerent , gebokt en gesteigerd. Drie kwartier buiten gestaan vandaaag, was opgeklaard
Ik heb gisteren jou veulentje gespot, ik reed toevallig langs het stalletje omstreeks 15:00 uur en toen stond mama en kind buiten, volgens mij was er iemand foto's aan het maken. Echt super schattig veel geluk en plezier met deze kleine deugniet.