nog 10 dagen en dan is ze een jaar drachtig. Lijkt wel of de dikkere drachtige dames alleen maar langer zwanger zijn (Lobke, Lotus en Sayla) Die geven gewoon een knots van een (merrie)veulen...
Nou nog 10 dagen Grid dan komt het
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-11 23:53
Say is bij lánge na niet zo dik als lopke of Lotus hoor dus die vlieger gaat eigenlijk niet op en gezien de pa moet dat eigenlijk ook nog wel meevallen zijn kontje is smaller dan die van say wel dikkere benen/ knieën
Lotus is ook maar drachtig van een klein fijn hengstje
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-11 14:15
@snowdon is gewoon veel vocht
Biancaa schreef:
in vergelijking met Noa wel
Op foto's leken ze toch wel vergelijkbaar Heb natuurlijk de leukste foto's hierneer gezet (waar ze t rondst lijkt ) en sinds dat ze uitgeteld is is ze ronder geworden (laatste filmpje), maar heb echt ook nog ff gedacht dat ze t veulen verloren was zonder dat we het wisten omdat ineens der buik weg was (toen veulen is gaan zakken) en ook echt méga veel foto's van jan/febr waar ze nieteens meer dragend Leek
joh dat lijkt echt als een buik zonder veulen.. weet je zeker dat er niet een leuk bont veulentje bij de buren ronddanst?
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-11 14:38
Haha dat was zo'n 46 dgn geleden die had ik dan ondertussen toch wel gevonden nee laatste weken is ze weer ronder geworden zoals je op laatste filmpje wat pas nog ik geplaatst heb kunt zien
ja die foto hierboven is heel netjes, volgens mij zelfs minder dan Noa. Maar ik dacht een foto te zien waar ze heel erg toonde, of was dat op het filmpje, hmm ben het kwijt (seniel ik)...
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-11 16:27
Ik denk t filmpje idd en ook 1ste filmpje in de sneeuw trouwens, want toen lag veulen nog dwars en leek ze ook dikker dan paar maanden later
Verder schiet uier dus nog steeds niet op is al 2 dagen niet meer zo vol als vorige week en toen was ie ook pas half vol en ineens is der kling en staart ook weer strakker
Laatst bijgewerkt door grid op 30-03-11 17:01, in het totaal 1 keer bewerkt
femke_harley
Geplaatst: 30-03-11 16:35
ben wel benieuwd hoor! leuk ding is het
ik denk dat het tussen morgen en zaterdag er is mijn gevoel hahaha, dus wie weet
ze wacht gewoon tot morgen:P ik weet het zeker hahaha.. nou ik hoop voor je dat ze ooit nog gaat bevallen! als ze morgen niet bevalt zal het volgend jaar worden:P haha het eerste paar dat bijna 2 jaar drachtig is:D
rocymax
Geplaatst: 31-03-11 12:08
ontzettend leuk topic Ik gok op een zwartbont merrietje en dan wel op zondagavond 3 april
Super spannend hoor jou merrie wacht gewoon op echt lente weer morgen wordt het lekker warm Dus wie weet! Geniet nog maar van alle spanning haha straks staat er een kleintje naast !!
Dat wordt spannend! Succes met wachten en waken! Misschien weet ze dat morgen wel een hele mooie dag is! Lekkere temperatuur, zonnetje erbij en dan kun jij met een gerust hart naar de hengstenkeuring toe
Maar ik gok dat het een hengstje is wat bruinbont is (ookal hoop ik voor jou Vosbont ik moet toch iets gokken he ) en dat geboren wordt op 4 april.
Kom op veulentje, het is echt mooier hier dan daar binnen hoor!!! Er is zoveel te zien hier, daar is het alleen maar donker. Sayla spreek je kind dan eens goed aan! Het opvoeden begint van begin af aan hoor
Nog niks Ze was gisteravond/ nacht wel anders dan anders dus er is iets aan t veranderen , maar nog geen volle uier en melk/ harsjes... wachten nog steeds "geduldig" dus
Als ze het maar uit haar hoofd haalt om morgen overdag te beginnen