De arme schat had buik krampen en het veulen is voorlopig nog niet onderweg. Het zag er allemaal echt uit als weeën, alleen wilde de vliezen niet breken, toen de DA gebeld, die zijn met 2 man gekomen ze heeft nu een spuit gehad en ik heb met haar gelopen, en ze stond al een stuk vrolijker in de wei nu gelukkig. De DA's dachten ook dat ze weeën had toen hebben ze opgevoeld maar het bleek toch gas te zijn. Dus nog even afwachten.
_R_G_
Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-11 17:28
Esabina schreef:
Ben ook heel erg benieuwd maar wat is dat een mooie merrie
nathalie1988 schreef:
En en en ??? spannend, wat heb jij trouwens een prachtige merrie
Spannend zeg! Wel vervelend van de buikkrampen Prachtige merrie heb je hoor Ik ga voor je duimen dat het een sterk en gezond en lief veulentje wordt En ik denk trouwens een hengst
Ja nou ik was echt helemaal over de zeik en in paniek haha We dachten eerst dat het veulen verkeerd lag dus ik zag ons alweer richting de kliniek knorren.
gelukkig waren het 'maar' krampen en nu hopen dat het veulen mooi blijft liggen hoe die ligt en alles goed gaat haha
Jeetje, dat was schrikken zeg. Gelukkig gaat het nu weer wat beter met der .
_R_G_
Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-11 20:57
Net bij haar geweest, ze kijkt nog maar sipjes en ze wil niet eten, terwijl ze je normaal haast wat aan zou doen als ze haar brokken heeft. gelukkig blijft ze nu wel staan. We houden het even goed in de gaten en we konden altijd de DA bellen die vanmiddag 2x is geweest want die had vanavond dienst dus dat is fijn.
Maar ik denk niet dat ik heel veel zal slapen vannacht.
Ze heeft haar eten wel gehad, maar ze hoeft het niet te eten natuurlijk. Denk dat ze niet zal eten als het niet fijn voelt.
Weet op het moment sowieso niet zo goed wat allemaal wel en niet goed is om te doen, dus heb het maar gewoon gegeven, kan ze zelf kijken of ze het op eet.