DA net weer geweest voor een check, ze is iets beter te pas dan vanmiddag.
Bloeden is gestopt, nog wel waterdiarree, ook nog koorts. Darmen lagen niet meer stil dus dat is goed, maar toch nog antib gekregen.
Vannacht kan ze een terugval krijgen, omdat dan pijnstiller is uitgewerkt, dus dan kijken hoe erg het is, morgenmiddag komt ze weer anders morgenvroeg.
Ze wordt nog 3 dagen antib gespoten in het bloed en antib pasta.
Gaat niet slecht, maar ook niet nog niet super best.
Jeej wat schrikken! Ook hier draaien de duimen! Sterkte
Niezel
Geplaatst: 19-02-11 10:08
Het topic vorig jaar waarin jullie vreugde zo plotseling omsloeg staat me nog zo helder voor de geest.... wat moet dit een hel zijn voor jullie. Ik duim voor jullie, wens jullie heel veel sterkte!
he bah ik denk ik scroll even door naar buiten-foto's en dan lees ik dit nare nieuws... Hopelijk komt ie er weer gauw bovenop, het is een leukerd!
wietske100
Geplaatst: 19-02-11 19:39
wat een joekel! mooi beestje.
hoe gaat het nu met haar?
Pipi
Geplaatst: 20-02-11 11:58
Ik zie nu pas de foto's van een prachtig merrie veulen. Lees verder...en dan...een overslaande hartslag en kippenvel Ik hoop zó dat het helemaal goed komt met je kleine frutsel en dat je nu eens mag genieten van een onbezorgde veulentijd verder na alle ellende van vorig jaar. Duimen draaien vanaf nu en er brand een kaarsje voor jullie.
StalNollie
Geplaatst: 20-02-11 12:03
opisop_shop schreef:
he bah ik denk ik scroll even door naar buiten-foto's en dan lees ik dit nare nieuws... Hopelijk komt ie er weer gauw bovenop, het is een leukerd!
dat dacht ik dus ook te doen, jeetje zeg veel sterkte hoe is het nu met haar