horsii schreef:Is ze dat veulen nou nog niet zat in der buik volgens mij wel. maar ze doet er niks aan.
Buckje schreef:Hang eens een wortel achter haar kont. Heeft ze al wel volle uiers of niet ?heb ik al geprobeerd. uiers zijn nog niet helemaal vol, staan wel erg strak.
Shauni schreef:Shauni schreef:Ik gok op 4 maart, een hengstje met de kleur van paps!sDat is het dus nog niet !
Heb net even naar buiten gekeken en morgenochtend heb jij een hengstveulen met een smal blesje en de kleur van paps....(gok ik dan maar;))
PussInBoots schreef:Heb net even naar buiten gekeken en morgenochtend heb jij een hengstveulen met een smal blesje en de kleur van paps....(gok ik dan maar;))Zou leuk zijn. Al hoop ik qua hengstje toch op die donkere kleur met een kol.
wat een prachtige papa de luxe versie van Nibbit haha Ik hoop een hengstje met donkere kleur Naam? Negro vind ik wel een gave naam en Nebitza voor een merrie
En hoe staat het ervoor? Ik denk dat iedereen hier vol spanning aan het wachten is Nespresso en Negro vind ik beide hele leuke namen, dus laten we dan maar hopen dat het een hengstje wordt