Is nog niet zeker, want er is nu dus al een veulen + Isolde zelf + de 2 shetties + de geit. Er moet sws eentje weg, maar welke dat wordt, is nog niet zeker En jullie?
Oei lastig is dat altijd.. Ja ik wil het wel heel graag houden maar even afwachten of het kan enzo. Ligt er ook wel een beetje aan hoe het veulen uitpakt
Ja klopt En met dat hengst of merrie gedoe.. Het zijn nu allemaal merries, ik weet niet hoe dat gaat uitpakken met een hengstje erbij En indd, hoe het veulen is maakt natuurlijk ook uit. Als Bente veeeel leuker en beter is dan dit veulen gaat dit veulen weg, maar als Bente veeeeeeeel minder leuk en goed is, gaat Bente weg..
Ja Die is lichtbruin met wit Shetlanders bruinbont, veulie en mama driekleur, jack russel driekleur, friese stabij puppy zwart met grijs en een beetje wit
Haha Wat voor namen heb je nu dan? Moet het met een speciale letter beginnen? Als het veulen evt. later bij het BP stamboek ingeschreven zou kunnen worden, dan moet ie met een A beginnen. Ik heb nu: Hengst: Amethist Merrie: Amarens (zo heet ik )