sandra, ik heb niet echt verglijkinsfoto's. afgelopen keren was ik later begonnen met de foto's, maar nu zet ik haar er ook maar op als ik fem op de kiek ga zetten
ik vond ook nog een oude foto van femmie toen ze drachtig was van sil. volgens mij is ze die avond geboren. we hadden die dag trouwens visite en fem liep het grazon te maaien en kwam gezellig tussen de stoelen liggen daar moet ik ook nog foto's van hebben
Bassenqua
Geplaatst: 10-02-11 13:43
Wat een zalige buikjes komen er weer voorbij! Voor jou begint de eerste al aardig op te schieten Elien, ik ben zzoooooo benieuwd.
_Angelique
Geplaatst: 10-02-11 22:00
spannend Elien. Voor je het weet is het zover. Mooie foto van Fem trouwens (hoogzwanger van Sil). Ga je femmie's veulen niet houden?? En als daar nu het ultieme veulen uitkomt, die alles heeft wat op je wishlist staat??
of aimy.... het gaat in ieder geval moeilijk worden
Bassenqua
Geplaatst: 11-02-11 09:51
Ai Elien, dat gaat natuurlijk niet meevallen!! Ik heb nog geen paardjes hoeven te verkopen maar ik ben natuurlijk ook een keer aan de beurt, lijkt me vreselijk!
jolandje
Geplaatst: 11-02-11 09:54
hmm, nee paardjes verkopen is niet leuk, ik vind het ook nog steeds jammer dat ik dylan moest verkopen, maar ja, het was niet anders maar er is toch iemand die aimy héél graag wil?( had ik begrepen?)
Bassenqua
Geplaatst: 11-02-11 11:24
Ik denk dat er wel meer zijn die Aimy héél graag willen !!
jolandje
Geplaatst: 11-02-11 11:33
Bassenqua schreef:
Ik denk dat er wel meer zijn die Aimy héél graag willen !!
sil is volgens mij een beetje koliekerig. ik was dr aan het knuffelen en ze zakt zo door de benen om te rollen, beetje naar haar buik trappen en bijten. maar ze is verder wel heel attent. normaal ze ik het meteen aan dr koppie als ze niet lekker is. dus ik twijfel of het misschien het veulentje is. voor de zekerheid wat colosan gegeven en even met dr gestapt. ze is nog steeds wat stilletjes, maar ze staat in ieder geval rustig
Oeh, bah vervelend Elien! Hoe is het nu ondertussen met Sil? Hoop dat ze snel weer een beetje opknapt! Misschien dat het veulentje idd aan het koprollen is en dat ze daar last van heeft!
Bassenqua
Geplaatst: 13-02-11 18:16
Verdorie Elien, hoe is het nu met Sil, we zijn weer een paar uurtjes verder!