Wat een heerlijke filmpjes en foto's en ja dit moet het Gouden Bokt veulen worden dat kan bijna niet anders, mijn stem heb je in ieder geval.
KarinvdM
Geplaatst: 11-10-10 12:02
Haha, hij is leuk! Wanneer ga je er op zitten? Vindt ie prima volgens mij.
KahluaB
Geplaatst: 11-10-10 22:54
G_E_W_E_L_D_I_G !!! Wat een droogkloot zeg !
Die van mij (Negro x Goodtimes -uit de stam vn Johnson-aardig familie dus ) is er eentje van hetzelfde soort ,hij krijgt alleen niet zoveel aandacht... (...maar dat wist Lorette al !)
haha geweldig! Daar heb je dadelijk geen kind meer aan. Wat een bravert. Iedere keer als ik 'frummel' zie staan móet ik gewoon even kijken Maarre nog geen setje? Schandelijk
*dekt beeldscherm snel af, voor Frum het setje van Freek kan spotten*
Ik heb ook al wel eens gegrapt dat ik hem nu al zadelmak ging maken. Hij vraagt er gewoon om! Maar dat is net een ietsiepietsie klein beetje tegen mijn principes in. En dan laten we het letterlijke 'doorkrakken' nog buiten beschouwing, hahahaha. Arme Frum.
Ach, Amaze, Freestyle krijgt meer dan genoeg aandacht. Wij zijn gewoon heel maf en Penny. Ik vrees dat er niets anders van te maken valt.
Wat een prachtig en stevig veulen en hij lijkt zo lekker droog te zijn, super leuke filmpjes en foto's. Ben wel heeeeel benieuwd naar hoe deze uitgroeit.
Ik moet ook elke keer kijken als ik wat van Frummel zie Echt te gek veulen. Wordt inderdaad nog wat als ie volwassen is. Vr mij is ook wel hét Boktveulen van dit jaar, stem zeker op em als je meedoet
Geweldig Tor Idd snel opgeven, Frum is stoer, mijn stem heb je
Beeker
Geplaatst: 17-10-10 21:44
Hihi ja opgeven Lorette, ik ga ook op hem stemmen. Het knappe gekke halfbroertje van de mijne . Hij gaat vast veel stemmen krijgen en dat heeft ie dan ook wel verdient met zn gekke streken en die leuke topics haha.
jeetje wat ben ik jaloers, heb met mijn 2 jarige weken moeten oefenen voordat ik uberhaupt met een deken in de buurt mocht komen. Voor mijn ook het boktveulen hoor
Frum is momenteel een beetje zielig. Hij heeft een aantal schrammen en een dik oog. Hij gaat tijdens het voeren op de meest onhandige plekken staan. Zijn moeder maakt hem elke dag duidelijk dat hij zijn eigen voer moet opeten en dat hij niet aan haar voer mag komen, waardoor hij allemaal kleine verwondingen oploopt...
Nog enkele dagen voor de nanny er is. En dan duurt het nog enkele dagen voor hij met de nanny naar het land vertrekt.