Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst Net zo mooi als haar moeder en straks vast ook net zo goed in de sport
magootie
Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-10 18:14
Bedankt voor de leuke reacties
Ik ben benieuwd hoe ze het gaat doen in de sport, zolang we er lol in hebben vind ik het goed
Morgen komt er weer een nieuw vriendje bij dus van het weekend maak ik wel weer foto's
Lindava1989
Geplaatst: 16-09-10 18:53
Ze beweegt al lekker!
magootie
Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-10 18:27
Ze kan zeker lekker bewegen!
Ze was vrijdag stout, er kwam een nieuw veulen bij en ze begon gelijk te slaan maar stopte ook niet meer. Elke keer zocht ze hem op en ging weer tekeer, en ook naar haar vriendjes om ze bij de nieuwe weg te houden. Dus hebben we haar even uit de groep gehaald en staat ze nu in een gewone box. Vandaag is ze 2 keer met een volwassen paard in de paddock gegaan, wel met een draadje ertussen en dan gaan we kijken of dat goed gaat tot het nieuwe merrieveulen komt. Dan kan het merrieveulen dat nu nog in de groep staat samen met Cookie en de nieuwe in 1 groep en dan zijn we weer een soort van nieuw voor elkaar, dus ik hoop dat dat gaat lukken Met het volwassen paard ging heel goed vandaag dus ik hoop dat ze straks lief zal zijn bij de andere veulens
Cookie houd duidelijk niet van nieuwelingen, en wilt duidelijk haar vriendjes voorzich houden was het veulen niet knap genoeg voor der Komt allemaal wel goed hoor ..........................
_TB_
Geplaatst: 19-09-10 19:23
Haha madame laat zien dat ze niet alleen maar mooi en lief is maar dat ze ook nog karakter heeft... Gewoon allemaal even wennen en dan zijn ze vriendjes voor het leven.
magootie
Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-10 21:11
Met Cookie gaat het heel goed Ze staat nu elke dag in de paddock met een oude pony of paard naast haar in de paddock (draad er tussen). De eerste paar keer sloeg ze nog maar nu gaat ze elke keer ruiken en dan is het goed Binnenkort gaan we ze zonder draad er tussen in de paddock zetten en over minder dan een maand komt het nieuwe merrieveulen, dus ik hoop dat ze dan lief is
Ik maak van het weekend weer foto's dus die zal ik dan ook weer hier plaatsen