Ik snap dat je andere merries verliefde geluidjes gaan maken naar Kyona.... wie is nou niet verliefd op zo'n klein en lief meisje...
Ben wel benieuwd hoor, als je ze bij elkaar zet.... Filmen Nituna en Yuma spelen zo leuk, ben benieuwd wat ze van hun kleine zusje vinden.
Veel plezier, je hebt heerlijk weer om bij de pluizenbolletjes te zijn
Musetta
Geplaatst: 04-06-10 15:16
Leuke beentjes, die heeft echt in een emmer verf gestaan!
kikia
Geplaatst: 04-06-10 15:22
Ooh ik smelt Wat een mooi veulen zeg en wat een prachtige naam................
Steefjevos
Geplaatst: 04-06-10 15:49
Bij de eerste foto was het me nog niet eens opgevallen, maar wat enig!! Het lijkt inderdaad net alsof ze in de verf is gestapt. Ben heel benieuwd hoe dat er later uit ziet, echt heel leuk! Gefeliciteerd
Wat grappig, geen aftekeningen op het hoofd, maar wel vier hoge witte benen...
Het is een dotje om te zien, en ik kan me voorstellen dat je er erg blij mee bent.
JustAshley
Geplaatst: 04-06-10 17:25
Wat een plaatje!
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-10 17:36
Dank jullie wel allemaal voor de leuke reacties
Voorlopig kan ik ze nog steeds niet bij elkaar zetten,...broer en zus zijn heel opdringerig en Kyona is wel heeel klein vergeleken met die 2 nu en de merries kapen haar weg Wel heb ik onze mascotte Pepper de shet en Keet haar halfzus Kaylee erbij gezet. Je zal maar een dikke shet zijn die steeds verliefd naar veulen loopt te kijken en heel zachtjes dromend hinniken,krijg je me daar een partij klappen van haar mams.Werkelijk als jullie zijn hoofd hadden gezien,..Keet is doorgaans altijd zijn vriendinnetje geweest,hij snapte er werkelijk niets van
Als de foto's gelukt zijn heb ik daar ook foto's van gemaakt vanmiddag,...
wat een super leuk veulentje! vind het echt leuk die witte benen
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-10 23:08
zo even wat nieuwe foto's van dit kleine hittepetitje,...
de kudde zoals ik al eerder zei,..zijn helemaal weg van haar,...ik kan Keet en Kyona er nog steeds niet bij zetten,..kijk maar
Een medebokker schreef,... hier hoort eigenlijk de tekst van Clouseau bij,..Daar gaat ze,...zoveel schoonheid heb ik nooit gezien,...
eerste kennismaking in de kudde,..Blonde stormt op haar af,..
hebben,..kom hier jij,...en als jullie Blonde een beetje kennen,als die eten heeft kan heel de wereld vergaan,..maar die heft haar hoofd normaal niet op
en dan de verliefde kirrende geluidjes die ze er bij maakte
toen kwam ik er tussen,...Kyona kon gestresst naar mama Keet
vandaag dikke Pep de shetruin erbij,doorgaans de grootste vriend van Keet,... hij kijkt stil dromerig naar Kyona en hinnikt heel zachtjes,... gaat hij heel blij naar ze toe,..
dan kom je van de koude kermis thuis ach je zou zijn gezicht moeten zien,..
Mag ik ook lid worden van de fanclub . Wat een heerlijke foto's............... Aaah die Pepper, dat hij van een koude kermis thuis komt Die laatste foto is echt schattig.........
hanny_jelke
Geplaatst: 05-06-10 09:15
kikia schreef:
Mag ik ook lid worden van de fanclub . Wat een heerlijke foto's............... Aaah die Pepper, dat hij van een koude kermis thuis komt Die laatste foto is echt schattig.........
iedereen is welkom in de fanclup
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-10 17:33
dank jullie wel
haha hoeveel leden heeft ze al in haar fanclub? Ik heb vandaag een gave foto gemaakt,..springt ze over de bewuste boomstam,.. die andere 2 veulens zijn net reuzen vergeleken met haar,ik zal de foto's later even plaatsen