dank jullie allemaal voor de lieve reacties ik ben er zo blij mee! ze was gister al rondjes aan het rennen door de achtertuin als een bezetene! het is zon schatje! en even voor de duidelijkheid, nee het is geen photoshop, ik heb meer fotos maar ben even te lui om ze te uploaden
Escada
Geplaatst: 25-05-10 00:51
Omg wat een leuke kruising ! Heb je ook foto's van de vader?
Ben heel benieuwd naar meer foto's ! En hoe groot hij zal worden
ik heb ondertussen al gekeken wat het was hoor , een merrieveulen, en papa, tja kijk maar op de foto hij is heel klein:P , en mama is vrij flink
irise456
Geplaatst: 25-05-10 07:16
Wat leuk Ziet er echt schattig uit. ben ook benieuwd naar de foto's
humanoidR
Geplaatst: 25-05-10 07:35
heel apart en er zijn wel meer kruisingen waar je niet direct bij stil staat. maar stel.....het veulen word niet wat jullie in gedachten hadden. nu lijkt het correct. over drie tot vier jaar is ze misschien hartstikke leuk...........of absoluut niet geschikt. wat doen jullie er dan mee??? jullie hebben dan wel wat op de wereld gezet door een probeersel. anders was zoiets nooit tot stand gekomen omdat het eenvoudig weg niet mogelijk is. aangezien jullie het al op een natuurlijke manier geprobeerd hebben. stel...het krijgt de kleine smalle voetjes van pa en het lijf van ma. voorbeeld, hoor. hoeft natuurlijk niet. dan heeft het diertje er nog last van ook. wat doen jullie dan? of het is verder gezond maar niet voor jullie doeleinden geschikt. wat dan? is er dan wel vraag naar zo'n beestje? is er bij jullie een markt naar zo'n dier? of gaat het dan naar een concern met bijv. de grote M? let wel, ik val niet aan op een of de kruising. maar deze gedachten schieten toch wel door mijn hoofd. nu vind ik het ook een schatje. en over drie jaar denk ik misschien: wat moet je daar nou mee.
Jufnaat
Geplaatst: 25-05-10 07:42
Ik dacht ook: wat hebben ze gedaan... een shetlander mama met een shire papa Gelukkig was het andersom nee, zonder gekheid, ziet er leuk uit, ben benieuwd hoe ze uitgroeid!
Nimber
Geplaatst: 25-05-10 10:52
heel erg apart dit! ben benieuwd hoe ze uit gaat groeien.