SeBart schreef:Met Hannes leek het even heel veel beter te gaan. Hij kreeg electrolyten (schrijf je dat zo??) extra vitaminenpreparaten etc.. etc.. Het leek zelfs even weg te zijn om sinds gisteravond weer volledig terug te zijn. Puur water wat er uit komt. Hij wilde gisteravond ook niet echt drinken, en heb het toen een uur later weer geprobeerd. Drinken doet hij nu weer goed, maar hij word weer behoorlijk suf. DA komt er zo weer aan.
Moet mezelf op het moment op 100en plekken tegelijk verdelen. Thuis heb ik m´n kleine mannetje nog die BV krijgt, dan moet ik naar de stal rennen, en daarna ook snel naar het Ziekenhuis voor m´n meisje die daar sinds donderdag aan het infuus ligt.
Weet iemand eigenlijk of diarree overdraagbaar is van paard op kind? Nooit zo over nagedacht eigenlijk. M´n dochter ligt aan het infuus wegens diarree en ze kunnen de oorzaak niet vinden. Heb het wel gezegd van Hannes en de arts schrok toen wel een beetje, maar of dat echt mogelijk is? Iemand enig idee?
Ik zie er alleen nog geen probiotica bij staan? En die zijn juist wel heel belangrijk?
Getver je krijgt echt wel alles tegelijk te verwerken zeg, wat eng dat je meisje in het ziekenhuis ligt. En thuis ook nog een klein ventje om te voeden. Pffff ik geef het je te doen

Hoop dat het heel snel beter gaat met je meisje en met Hannes.