Weesveulen Hannes

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 15:47

SeBart schreef:
Met Hannes leek het even heel veel beter te gaan. Hij kreeg electrolyten (schrijf je dat zo??) extra vitaminenpreparaten etc.. etc.. Het leek zelfs even weg te zijn om sinds gisteravond weer volledig terug te zijn. Puur water wat er uit komt. Hij wilde gisteravond ook niet echt drinken, en heb het toen een uur later weer geprobeerd. Drinken doet hij nu weer goed, maar hij word weer behoorlijk suf. DA komt er zo weer aan.
Moet mezelf op het moment op 100en plekken tegelijk verdelen. Thuis heb ik m´n kleine mannetje nog die BV krijgt, dan moet ik naar de stal rennen, en daarna ook snel naar het Ziekenhuis voor m´n meisje die daar sinds donderdag aan het infuus ligt.

Weet iemand eigenlijk of diarree overdraagbaar is van paard op kind? Nooit zo over nagedacht eigenlijk. M´n dochter ligt aan het infuus wegens diarree en ze kunnen de oorzaak niet vinden. Heb het wel gezegd van Hannes en de arts schrok toen wel een beetje, maar of dat echt mogelijk is? Iemand enig idee?

Ik zie er alleen nog geen probiotica bij staan? En die zijn juist wel heel belangrijk?

Getver je krijgt echt wel alles tegelijk te verwerken zeg, wat eng dat je meisje in het ziekenhuis ligt. En thuis ook nog een klein ventje om te voeden. Pffff ik geef het je te doen :(:)
Hoop dat het heel snel beter gaat met je meisje en met Hannes.

SeBart

Re: Weesveulen Hannes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-10 00:02

Hier een update over m´n meisje en het veulen
[MW] M´n kleine meisje in het ziekenhuis

Hoogstwaarschijnlijk is de boosdoener gevonden en kunnen we daarnaar behandelen. Probiotica heb ik ook gekregen in poedervorm.
Ga nu snel de Hannes de fles geven en snel wat slapen tot de volgende voeding.

Voel me nu ietsje beter nu de oorzaak waarschijnlijk gevonden is. Iedereen ontzettend bedankt voor het meedenken en meeleven!

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 09:56

Ooooh wat een goed nieuws dat je de bacterie hebt kunnen achterhalen en nu dus kunt bestrijden bij de beide kleintjes. Nu maar hopen dat ze snel op knappen! En dat je maar lekker mag slapen.

SeBart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-10 10:26

Helaas blijkt het niet deze bacterie te zijn, maar Hannes is wel van die diarree af *\o/* *\o/*
Nu hoop ik maar dat het goed blijft gaan. Hij is nog wel een beetje slomer als normaal, maar misschien heeft dat ook nog even tijd nodig.

misspablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 10:28

super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super mooi veulen :D

Dorien1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 10:31

Prachtig veulen, maar wat een verdrietig verhaal zit erachter.

Wat erg dat je zijn moeder verloor, ik zou er niet aan mogen denken....

Gelukkig heb je hem nog en hopelijk beleef je nu en in de toekomst nog veel plezier met hem.

Succes hoor! en sterkte uiteraard ook met een verlies dat nog recent is.

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 11:12

Wat een super nieuws dat Hannes van de diarree af is. Nog maar een tijdje probiotica geven zeker om hem te ondersteunen? Hoop dat meisje ook snel verbetert?

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 17:09

Wat een plaatje van een veulen, en ik duim voor je dat Hannes helemaal opknapt.

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 02:16

Ondanks het vervelende verhaal erachter wil ik je veel plezier en geluk wensen met dit prachtige veulen.