Wat een schatje als je hem ziet lopen met zn lange stelten naast mama. Het zal jullie vast goed doen een nieuw leven in huis. Ik vind het erg orgineel om hem naar je broertje te noemen. K heb even in je profiel gespiekt naar je broer. Ik weet namelijk hoe moeilijk zoiets is.7 jaar geleden kwam ook mijn broer om in een autoongeluk. Dus ik wens jullie Fitzroy een heel gelukkig leven toe en dat jullie nog heel veel van dit wondertje mogen genieten met je hele gezin.
Fitzroy, prachtig heb je dat uit de boeken van Robin Hobb? mooi zijn die he
Vind het een prachtig gebaar om je veulen naar zo iemand dierbaars te noemen. Heel veel plezier van je veulen, hopelijk blijft hij nog lang bij jullie! het is echt een prachtexemplaar
lrm
Geplaatst: 07-05-10 10:21
leuk beestje mandy. die gaat later mooi de prijzen weg halen. en ik weet zeker dat roy trots is op dit veulen.
wat ist toch een lekkerdier! Mooi stel hoor moeder en zoon! Wees er maar trots op !
rowo
Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-10 21:46
Nieuwe foto's van Frits... Ondertussen is hij 2 weken. Hij is echt heel brutaal en terroriseert zijn moeder. Vandaag weer ff gescheiden en de merrie gaf geen kick. Frits was helaas minder lief Hopelijk vanaf volgende week weer rijden.
Jaaaa Fritzie! Hij heeft bijna net zulke groten oren als Flo op de laatse foto hihi. Hij heeft een een sjiek koppie, en volgens mij istie echt al enorm groot, heb je hem al opgemeten? Hij is ook mooi lang en jeemig wat kan die al lekker galopperen! Turbo konijn haha en dat die merrie zo meerent.