ow nog meer leuk en apart gekleurde kleintjes... wat een prachtige aftekening op t hoofdje heeft deze kleine... en nine blijft geweldig...
Tjitskee_
Geplaatst: 07-05-10 20:48
Haha wat leuk!
En papa is ook echt een plaatje!
sandra3235
Geplaatst: 07-05-10 23:56
Ach,wat een leuke foto's weer erbij !!!
Fancy heeft zeker wel de X-factor
Ik kan beamen dat Silverado behalve dat hij heel erg knap is ook nog eens een super lief karakter heeft,dus ja zeker de moeite om even te reizen
Ik vind Baybe en ook Blue natuurlijk om te smelten,...
Blue ben ik natuurlijk bevooroordeeld omdat ons hengstje zijn vader is maar hij is echt super mooi gelukt!!!
Laureas
Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-10 20:09
Dank je San, en inderdaad Blue is zo mooi gelukt, hij heeft vandaag heel wat bezoek gekregen en iedereen was het erover eens dat hij een prachtige hengstje is, ééntje met een toekomst als show- en dekhengst.
Met spijt in het hart kan ik hem echter niet houden, en ook Fancy is te koop,...heb er heel wat over nagedacht voor ik deze moeilijke beslissingen heb genomen.
"Hallo, hier ben ik weer, ik wou toch deze foto eens laten zien, hij is wel niet zo scherp, maar hier kan je eindelijk zien, hoe leuk mijn éne oortje is, met het streepje erdoor, mijn oortje is langs de ene zijde ook zwart en de andere zijde wit zoals mijn hoofdje.
ik ben dus het trotse bazinnetje van Wynn de papa van Blue en Wynona
Wat is Wynona al volwassen geworden,..en mooi Rene zou haar graag vast hebben om met haar paps in dubbelspan te lopen,..wil je haar nog kwijt?
Blue is vreselijk goed gelukt,zijn toekomstige baasje zal met dit zilver manneke zowel in de showring als toekomstig dekhengstje heel veel succes met hem hebben
Fancy moet je mee gaan showen,...wat zal zij de kijkers op haar hand hebben,...heerlijk uniek duo penotti paardje
En ja Baybe,..is het gewoon,..ik kan je helemaal volgen,wat een plaatje
franka75
Geplaatst: 13-05-10 00:33
jeetje wat een gaaf beest zeg heel byzonder en met nine gaat het ook goed zie ik. gefeliciteerd met dit wondertje