heerlijke foto's dat kleine spul in de wei. Fijn dat het bij jullie droog is, want hier dus niet! Gefeliciteerd nog met deze chique kerel.
bandita
Geplaatst: 03-05-10 16:30
Gefeliciteerd met ' FLUGEL VAN ORANJE' !!! Grapje... maar vond die naam echt leuk Super knap veulen..... Veel succes ermee!!
Ziolette
Geplaatst: 04-05-10 07:04
@amaze: Nogmaals gefeliciteerd, wat een lekker ventje heeft Opium weer gegeven .
KahluaB
Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-10 14:11
Ziolette schreef:
@amaze: Nogmaals gefeliciteerd, wat een lekker ventje heeft Opium weer gegeven .
..en hij wordt met de dag mooier
aan de ene kant zou ik hem graag aanhouden als toekomstig sportpaard , maar als Lorain evt een merrie veulen krijgt(die wil ik dan aanhouden) ,dan gaat dat wel heel erg lastig worden .
rhodium x jetset is ook gewoon een goeie combi, op de hk's ook al veel fijne beesten van gezien.
essiesilly
Geplaatst: 09-05-10 19:23
wow mooie foto s! z n hals staat er super op! mooi type en die draf foto kan je met recht heel trots op zijn!
KahluaB
Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-10 21:09
Gisteren is @annash van Special shots hier geweest om fotos van mijn veulens te maken en Flügel is een dankbaar model ! Hij is net geen vier weken oud.
Het was erg moeilijk kiezen welke fotos te plaatsen....
Ik vind deze echt de leukste hoor!! Wat een gruwelijk knappe kop heeft ie En hij ging er zo mooi voor staan iedere keer!! Was inderdaad een dankbaar model!