Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
stalmiracle schreef:Het is afwachten ... we laten Micky in ieder geval weer door Watermill Falcon dekken ... waren Don diego van plan, maar hebben toch voor W. Falcon gekozen!
stalmiracle schreef:cuubj had haar toevallig op de site gezien daar straks.
mooie pony is dat is ze al op de keuring geweest of misschien als veulen?
nouja het gaat me niet meer zo zeer om de kleur, want bedoel heb nu wat ik heel
graag wilde en het maakt me nu niet eens meer zo zeer uit welke kleur eruit komt.
natuurlijk hoop ik op zn minst wel op verdunning, maar we vinden de uitstraling
en de bouw van het veulen gewoon echt top.
moet eerlijk zijn dat ik er niet eens zoveel van had verwacht, want had me nooit
echt verdiept in falcon, maar we zijn gewoon blij met het veulen alleen moet hij
natuurlijk even draven, maar hij lijkt in de galop een ongelovelijke souplesse te tonen, dus we hebben hoop!
en ja cynthia82die perlino hengst die ter dekking staat is een cob, maar wel gaaf.
weet niet welke kleur je merrie is, maar 1 ding is zeker dat je veulen een mooie kleur krijgt.
peterina dacht dat happy eerder een smokey cream was, maar ik hou het nog steeds op (misschien wat donkere) perlino aangezien papa een super donkere valk is evenals heel veel nakomelingen (heel donker bruin of donker valk).
stalmiracle schreef:ik ga met dit veulen naar hengelo.
pietsie schreef:Misschien dat iemand even een foto voor mij kan plaatsen want dat lukt mij niet.