De foto's doen het nog gewoon bij mij hoor?? Ik kan ze prima zien
Anke
Geplaatst: 22-04-10 13:08
Wat een mooi koppie heeft ze erop! En met die deken...toch nog stipjes!
Sharani
Geplaatst: 22-04-10 16:55
Wat is Aimy geweldig , zulke lange benen en zo'n mooi kleurtje. Ik zou haar gewoon houden Elien.
JoyCiej007
Geplaatst: 23-04-10 02:12
arme Elien krijgt het nog moeilijk met al die reacties 'je moet haar gewoon houden hoor!' Het is echt een schatje en zooooo mooi kom gauw weer even op bezoek, raak niet uitgekeken op die foto's en filmpjes!
Aimy komt altijd bij me liggen als ik in de stal (of soms wei) ga zitten
JoyCiej007
Geplaatst: 23-04-10 12:16
ahhh Elien wat een ontzettend schattige foto toch weer! Hahaha éindelijk gaat ze dan toch af en toe liggen! Hoe is het nu eigenlijk met het liggen? Doet ze het ook vaker, makkelijker en langer als ze bijv. moe is in de wei, of staat ze dan nog steeds zo half te dommelen op haar beentjes?
Gefeliciteerd met je ontzettend schattige, maffe, blije en leuke meid!!! Wat een scheet zeg! En briljante filmpjes! Tis soms net alsof ze een kat nadoet die kopjes aan het geven is Ge-wel-dig! Echt benieuwd of ze zo donker wordt als die foto die je plaatste; dat is wel echt geweldig mooi!
Oh Elien wat is ze gaaf, stoer!! Gefeliciteerd!! Ben door de drukte heel bokt beetje vergeten dus bedacht me net ineens: he Sil al veulen? Snel kijken en ja hoor, prachtdame!!