he ester gefeleciteert met je nieuwe aanwinst aftekeningen maakt niets uit als ze maar kunnen lopen groetjes
essiesilly
Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-10 21:59
dank jullie wel! ik denk dat ik verliefd op hem word wat een fijn beest zeg, komt zo naar je toe, kan hem knuffelen als een hond, overal vastpakken en aaien.. super
ess, gefeliciteerd! wat een schatje! vind dat witte juist mooi! fijn dat de bevalling zo goed ging!
_Jessie
Geplaatst: 13-04-10 22:21
Wouw es hij is gaaf!!! Gefeliciteerd!! Ik vind die bles ook wel gaaf hoor! Zo zie je ze niet veel. Hij heeft el gewoon 2 bruine ogen toch? Ben benieuwd volgend jaar wat je dan weer hebt Is Zarola eigenlijk nog dragend? Ben ik helemaal vergeten.
petraaken
Wat een mega gave bles zeg! Hartstikke stoer! Gefeliciteerd veel plezier met hem
essiesilly
Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-10 22:11
dank jullie wel! jeetje wat ben ik verliefd op hem zo n fijn beestje heb ik nog nooit meegemaakt! als hij slaapt kan je er zo bij/tegen aan liggen en wil hij op z n hoofd geaaid worden. kan m al overal aanraken en het halster? pff wat is daar nou eng aan, stoere mann
Gaaf veulen hoor.. was erg benieuwd naar dit veulen.. heb namelijk zelf een don romantic merrie van 5 jaar en net zoals LDRD al zei: enorm leergierig en super karakter.
Veel plezier met dit veulentje
Poehee
Geplaatst: 16-04-10 14:29
Tis een knappe Don en dat moet met een hoofdletter, erg stoer veulentje en een hele unique aftekening, maakt hem er opvallend en herkenbaar van. Liever een goeie bles dan helemaal niks!