Wel ajmmer dat de comp hier te traag is voor de cam en dat er met regelmaat loading staat, zodat je nietb alles vloeiend kunt zien.. Maar mocht het nou in de nacht gebeuren (vannacht of morgen nacht) zijn we wel een ervaring rijker haha
birdybirdy
Geplaatst: 25-03-10 06:54
Ja bij mij hapert hij ook wel, maar gelukkig meestal toch wel beeld. Het zou echt gaaf zijn om mee te maken. Ik heb al afgesproken met m'n collega's dat we beschuit met muisjes gaan eten als we de bevalling mee maken via de webcam. Ik blijf duimen!
Hahaha, dat is het voordeel van meerdere collega's Ik sta helemaal alleen in de nacht, niet dat het erg is hoor, maar kan me voorstellen dat het bij jou gezelliger is Hoop dat het aankomende nacht gaat gebeuren, want zie het niet meer deze nacht gebeuren
Opes...heeft Cta jullie allemaal wakker gehouden vannacht??Nou , ik heb ook geen oog dicht gedaan,maar helaas..nog steeds niets.Gisteren was haar "muts"ook behoorlijk opgezwollen en ik heb haar een aantal keer zien puffen,maar vanmorgen was alles rustig.Achterkant was weer geslonken.Wel had ze wat hars op haar benen. Vorig jaar heb ik het veulen van Lena gemist doordat ik een feestje had ( 1x per jaar ben ik eens weg..) en nu moet ik vrijdag 3 dagen op wedstrijd.Argggg.ik wil deze bevalling niet ook missen!!Kom op Cat...Today is the day!!
Idd, het moet vannacht gebeuren.... We duimen met je mee en kijken weer mee natuurlijk
birdybirdy
Geplaatst: 25-03-10 16:07
Zo we zijn weer wakker. Nou dan moet het vannacht maar gebeuren he. Ik had het idee dat ze afgelopen nacht met vlagen toch wat onrustiger was dus misschien dat we geluk hebben en het vannacht doorzet. We keep the fingers crossed!
ik kan me hier in vinden!!Vanavond lijkt me prima!!Ben ik die spanning tenminste kwijt op de DRHA wedstrijd.Vanmiddag nog even geprobeerd te slapen,maar helaas. Cat heeft nog steeds hars aan de tepels en van achter is de boel ook weer opgezwollen ( i.t.t. vanmorgen) Verder staat ze lekker te knabbelen op de wei en zondert zich niet zoveel af als gisteren?Tja, we zullen zien,keep your fingers crossed!
_Vanes_
Geplaatst: 25-03-10 17:23
Is het haar eerste veulen??.. Oh ja, Duf! staat in je beginpost, dus haar eerste veulen!
Tja, dan weet je nog niks... Meestal begint de bevalling echt, als de harsdruppels erafgaan en er al wat melk uit drupt....maar goed ik heb ook zo'n merrie gehad , daar zag je echt he-le-maal niks aan, nauwelijks uier, geen harsdruppels, niks inzakken en uitzakken, maar wel ineens een veulen ernaast!
birdybirdy
Geplaatst: 25-03-10 23:36
Nou ik ben er weer helemaal klaar voor hoor!
Axefield
Geplaatst: 25-03-10 23:38
Nou, ik heb zitten volgen de hele tijd en het lijkt er nu toch wel op...... toch??
Zit nu ook te kijken, moet helaas zo op bed. Ben benieuwd
birdybirdy
Geplaatst: 25-03-10 23:57
Misschien neemt ze ons allemaal in het ootje, haha.
Elma_
Geplaatst: 25-03-10 23:58
Kijk ook mee, vind haar erg onrustig! of vinden jullie t meevallen
birdybirdy
Geplaatst: 26-03-10 00:01
Net wel, nu weer niet. Wel fijn dat er nu een lamp aan staat. In kleur is ze nog mooier! Ik voel me net zo'n stalker nu. Maar de beschuit met muisjes staat al klaar. Ik heb alleen blauwe muisjes dus zou dat wat betekenen?