Die hebben ook flinke buiken!Ben benieuwd wat er uit komt! marschall bleu eyes is erg gaaf!ik denk eerst Tiny dan brim, Nikki!
wat een schatjes!Ik heb geen idee hoelang het nog gaat duren, maar blijf hier wel bijlezen om te zien wat voor moois daar uitkomt.
Gaapje!! Hier eindelijk mijn reactie had vanmiddag geen tijd meer, werd gebeld of ik meteen naar werk wilde komen! Vandaar mijn late reactie! Geen idee welke er als eerste gaat, ben toch altijd verkeerd met gokken Maar Nikki ziet er wel echt uit alsof ze op knappen staat zeg, jemig! Die andere ook trouwens, Tiny.. Ben benieuwd!
haha pauline , kan nog wel even duren hoor .Maar mijn gevoel zegt snel , en ik heb het meestal goed (misschien nu dus niet haha)
zo zo dat zijn al flinke uiers hoor! gaat niet lang meer duren ben ik bang... ze heeft alleen nog geen wasdopjes.. anders zou ik vanavond nog zeggen
hestejente schreef:Ik dacht nog: ik ga niet zeggen dat 't net een melkgeit lijkt haha een bonte geit dan aaah nee die arme nikki
Met die witte voorpootjes zo is het toch net een geitje?Arme pony... zo zwanger als een ballon en dan wordt ze nog uitgelachen ook
haah arm ding .kom net van stal , ze staat heerlijk te knabbelen .worteltje gegeven, sas gaat zo nog even kijken .
hestejente schreef:Met die witte voorpootjes zo is het toch net een geitje?Arme pony... zo zwanger als een ballon en dan wordt ze nog uitgelachen ook vind het ook niet kunnen hoor
Haha ja klopt , vooral nikki .Tiny hobbelt wel door , speelt nog wel enzo , nikki niet die staat en staat haha