Lekker ventje hoor. Gave bles ook. Ben benieuwd hoe hij op gaat vullen. Zijn dat witte streepjes op de binnenkant van z'n linker bovenbeen? Zo ja, dan kon'ie toch wel es regular zijn als ze lang genoeg zijn.
Het was een hele zware bevalling . Ik zag na 10 min. al dat dit niet echt lekker ging en heb de DA gelijk gebeld. Pearl was in paniek en de bevalling wilde niet vlotten. Ze had veel pijn en bleef rollen (en ook vastrollen) ook na de bevalling, niet bewust van haar veulen.. Ik heb wel wat geholpen, maar door het rollen was het af en toe echt gevaarlijk. De DA was er vlot en heeft haar pijnstilling gegeven. Toch duurde het nog ruim een uur voor de pijn echt weg was. Pas na de pijnstilling kreeg ze oog voor het veulen en was ze ook vlot de bezorgde moeder.. Pffff, wat een nacht.. Ik had mijn dochter wakker gemaakt (leuk om te zien denk je dan ) maar daar heb ik wel een aantal keren flink spijt van gehad.. Maar goed, als het er dan weer naast staat en het is allemaal goed is het ook weer genieten natuurlijk.. de eerste foto's moesten gelijk mee naar school
spatter
Geplaatst: 15-03-10 12:19
even heel eng dus maar gelukkig goed gekomen ze heeft wel gewacht op het mooie weer, nu maar lekker genieten
ik vind dat ze een prachtige bloem op haar hoofdje heeft geschilderd(bloem met steeltje en een blaadje)
spottedponie
Geplaatst: 15-03-10 12:21
Wat een super leuk veulen!!!
Ik ben niet van het western maar het kriebelt toch wel erg vaak om er mee te beginnen, vooral als ik die geweldige paarden zie!!! (toch wel even wat anders dan mijn spring en dresuurpaardjes...)
Francis
Geplaatst: 15-03-10 12:30
Aggos, arme Pearl, dat ze zo'n pijn had joh... Gelukkig dat de DA vlot kon komen en de pijnstilling hielp. Ben benieuwd naar de buitenfoto's.
EveliNero
Geplaatst: 15-03-10 12:40
Vervelend dat de bevalling zo zwaar was, maar wat een mooi resultaat!! Gefeliciteerd!
Wat jammer dat de bevalling niet zo lekker liep PM. Hopelijk is Pearl het allemaal vergeten nu ze haar prachtige kind aan de voet heeft! Mooi kleurtje en heel bijzonder blesje!
Wat huiselijk, zo'n dutje in gezelschap van mamma en de poes
spatter
Geplaatst: 15-03-10 13:19
lief! zo te zien voelt moeders zich wel weer redelijk
is het nu een regulier of niet?
Misty12
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 15-03-10 13:21
Van harte gefeliciteerd met dit mooie kind! Het is een schatje hoor. Vervelend voor Pearl dat de bevalling zo zwaar was, maar nu lekker buiten met kind is ze dat vast vergeten.
jottum
Geplaatst: 15-03-10 13:38
Van harte gefeliciteerd!!! Zo'n mooie rooie vent. Ligt heerlijk in de wei bij te komen. Fijn dat je de DA er zo snel bij kon krijgen. Hoe herstelt mams inmiddels?
Mac
Geplaatst: 15-03-10 13:55
Ach, die arme Pearl om zo'n zware bevalling te moeten doorstaan . Het gaat nu wel goed met haar verder?
De kleine is een droppie! Grappige "laarsjes" heeft hij en idd is het een heel tevreden plaatje zo in de wei .
Nagano
Geplaatst: 15-03-10 14:00
hij is om op te vreten zo leuk ben op slag verlieft geniet maar fijn van hem
Van harte gefeliciteerd!!Wat een plaatje. Ik moest ook meteen aan een bloem denken toen ik zijn bles zag.....wat leuk een red dun!!.Ben bang dat je door sparkle nu helemaal in het "red"zit....red dun /red merle...kleurt in ieder geval lekker samen!!
CowgirlStore
Geplaatst: 15-03-10 16:27
Gefeliciteerd PM! Mooi beessie!
Het is net een kleine Stanley (paard van mijn broer). Dat is ook een nakomeling van Pebbles en Red Dun