Helaas nog geen veulen.Mon heeft het gehad.Hoop dat het snel voorbij is voor der.Arm dier kan niet meer lopen.
oei dat wordt waken vanacht ben benieuwd of ik morgen een berichtje zie ( voor dat ik naar het werk ga ) dat er een leuk veulentje bij loopt
Mon spuit als een gek en is onrustig.Trapt naar der buik dus ik ga nu als een gek terug naar stal en hoop jullie snel het goede nieuws temelden.Zal sommige van jullie als beeb er is een sms sturen.
eerlijk is eerlijk! die gaat niet meer op zich laten wachten! weet bijna wel zeker dat er vanacht een veulentje naast staat aan de melk druppels te zien
quintusgl schreef:Maseike, heb je de cam er nu al op staan?Succes!!!Ook benieuwd naar Veel succes iig!
Maseike schreef:Helaas nog geen veulen.Mon heeft het gehad.Hoop dat het snel voorbij is voor der.Arm dier kan niet meer lopen.Kan ze niet meer bewegen Arme ziel!Parous is dus niet de enigste, maar die moet nog wel even..
Er is vanavond bij Mon een merrieveulen geboren Mon had wel even moeite met de bevalling want het is een joekel, maaralles is goed met moeder en kind