Jeetje wat veel reacties opeens Echt leuk om te lezen dat ze bij zoveel mensen in de smaak valt. Het is natuurlijk altijd maar afwachten hoe ze uitgroeit, maar voorlopig heb ik niks te klagen
Wat een mooi beestje ! Ik ben verliefd Ze ziet er echt uit als een baby'tje Schattig !
MadameFanny
Geplaatst: 11-02-10 21:49
Oh waw, toen ik die eerste foto zag viel mijn mond bijna open! Wat een prachtfjordje! Echt hoog knuffelgehalte! Wat een schatje zeg De eerste en laatste foto's zijn mijn favoriet! Veel geluk met die plaatje!
rozahorse
Geplaatst: 11-02-10 21:52
wat een kanp beestje zeg. Echt een sprekent koppie.
wat een geweldig lekker beest is dat zeg! k hou niet bepaald van Fjorden, maar deze is echt leuk
Anoniem
Geplaatst: 11-02-10 21:59
Ik hou totaaaaal niet van fjorden, maar deze en d'r moeder zijn geweldig ! Ben helemaal verliefd! vooral foto 8 en 15 !
Aurelle_
Geplaatst: 11-02-10 22:08
Wat een leukerd (ben blijkbaar niet de enige die dat vind )! Echt een enorm mooi paardje!
J_C_N
Geplaatst: 11-02-10 22:12
Dit klinkt misschien héél stom, maar ik vind het echt een Disney-Fjord. Ze heeft zo'n mooi koppie, alsof een tekenaar even een perfect veulen heeft getekend. Echt heel erg mooi!
Mocht je dr ooit verkopen, volgens mij heb je dan bij deze al veel geinteresseerden.
NLRobin
Geplaatst: 11-02-10 22:37
J_C_N schreef:
Dit klinkt misschien héél stom, maar ik vind het echt een Disney-Fjord. Ze heeft zo'n mooi koppie, alsof een tekenaar even een perfect veulen heeft getekend. Echt heel erg mooi!