Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nakisha schreef:Ik neem aan dat je gewoon achter die advertentie staat, toch? Nou dan.
En doet Eppie niet meer mee met de verzorging van Jay Jay ofzo? Of is het voor jullie tweeen ook teveel?
Ik snap best dat mensen een beetje nieuwsgierig zijn hoe je het nu gaat doen... Ik snap alleen die verdedigende reactie niet zo. Als je ergens niet over wilt praten moet je dat gewoon rustig zeggen joh....
Ik kan me haar reactie best voorstellen.eppie38 schreef:Jammer dat het nu allemaal weer zo uit de hand loopt.
Over de advertentie wist ik helaas niets (is doorgemaild naar me door iemand hier op bokt) maar voordat ik weer de zwarte piet toegespeeld krijg, heb ik maar getemd en gevraagd of het topic op slot kan, blijkbaar zijn we er dus niet uit, jammer.

ThePast03 schreef:geerke schreef:toch een soap dus....jammer..
Een hele trieste soap. Heb inmiddels een pb van Eppie gekregen en ik hoop dat ze zichzelf nog in de spiegel kan kijken en nog met zichzelf kan leven. Jammer dat het niet toegestaan is om pb's openbaar te maken.
Yvonne: Sterkte, je zal het nodig hebben.
Snoekiej schreef:Komt het niet bij jullie op dat jullie degenen zijn die dit topic weer een negatieve bijklank geven? Het ging gewoon goed, Eppie en Yvonne hebben het bijgepraat, en nu wordt er weer over van alles gezeken!
Heino schreef:Idd Snoekiej, ik heb ook het idee dat er posters zitten te vissen naar sensatie. Neem bijvoorbeeld de post van ene "oji" op pagina 3. Diegene heeft wel twee posts en komt toevallig hier even stoken (tenminste, zo zie ik het)
ik ga stille lezer zijn en reageer niet meer. dit is voor mij dus de reden dat ik even tem en ik zeg doei
knollentuin schreef:Ik heb dus ook nne pb gehad naar aanleiding van mijn opmerking dat het deel zoveel van de soap leek, maar dan van yvonne,waarin ze me dus verteld hoe moeilijk en zwaar het wel niet is om voor een veulen te zorgen en dat ze daar eigenlijk het geld niet voor heeft! nou hoef ik daar geen pb voor dat snap ik zo ook wel. nieuw voor mij is het dus dat je naar aanleiding van een topic pb gaat krijgen met daarin persoonlijke uitleg,zit ik eerlijk gezegd niet op te wachten,ik snap het zo ook wel.
wel slim vond ik de aanpak van yvonne om te opperen dat heel bokt haar financieel gaat steunenik ga stille lezer zijn en reageer niet meer. dit is voor mij dus de reden dat ik even tem en ik zeg doei
echt hoor, wilde mijn reactie al weer weghalen maar ging niet meer.

! Dat het maar een grote Bill mag worden