JAY JAY HET BOKT VEULEN ! ! !

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xyvonnex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-09 23:26

hahahahahaha (leuk)

Mjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 23:43

en zo werd een serieus topic weer het toppunt van flauwheid.... heb er geen woorden voor...... je weet hoe bokt is yvonne plaats geen topic als je geen reacties wilt ook al geef je aan dat ze niet gewenst zijn ze komen toch wel...... niet al te veel van aan trekken lijkt me....

ESSIE70

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 23:49

Preciesss Zo kan je dus nooit een topic open want er zijn dus altijd mensen met zogenaamde goede bedoelingen die er dan andere dingen bij gaan halen :?
Ik denk n.l niet dat de bedoeling zo goed was maar meer om weer even een vuurtje op te stoken,zo zag ik het.
Ik denk dat ts zelf ook wel weet dat ze die advertentie daar heeft staan ;)

xyvonnex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-09 23:53

das waar , ga me best doen.
maar gaat gewoon weer nergens over! ! !
dus als ik nieuws heb over JJ laat ik weer iets weten.

tuurlijk wist ik van die advertentie,dus snapte niet helemaal
dat iemand dan vraagt ´moet je hem niet weghalen?´

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 01:36

Tja... de advertentie gaat toch ook gewoon over Jay Jay, Billy Jay, Wopke, Jelle of hoe hij nu uiteindelijk ook heten gaat...

Ik vind je reactie nogal mal trouwens. In die advertentie zoek je iemand om de verzorging (en kosten?) van Jay jay mee te delen. Waarom doe je daar zo heftig over? An sich is daar weinig abnormaals aan. Het is inmiddels wel duidelijk dat je heel slecht voorbereid was toen je een veulen kocht, maar dat is allang gezegd en dat weten we nu wel... dus sja. Ik zou me er niet zo aangevallen meer over voelen, het is gebeurd. Nu moet je gewoon verder...

Ik neem aan dat je gewoon achter die advertentie staat, toch? Nou dan.

En doet Eppie niet meer mee met de verzorging van Jay Jay ofzo? Of is het voor jullie tweeen ook teveel?

Ik snap best dat mensen een beetje nieuwsgierig zijn hoe je het nu gaat doen... Ik snap alleen die verdedigende reactie niet zo. Als je ergens niet over wilt praten moet je dat gewoon rustig zeggen joh....

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 02:51

Nakisha schreef:
Ik neem aan dat je gewoon achter die advertentie staat, toch? Nou dan.

En doet Eppie niet meer mee met de verzorging van Jay Jay ofzo? Of is het voor jullie tweeen ook teveel?

Ik snap best dat mensen een beetje nieuwsgierig zijn hoe je het nu gaat doen... Ik snap alleen die verdedigende reactie niet zo. Als je ergens niet over wilt praten moet je dat gewoon rustig zeggen joh....

Misschien wil ze die advertentie hier niet bespreken? Iemand haalt die advertentie hier naar bokt en iedereen denkt gelijk dat ze dan het recht hebben om vragen te stellen over die advertentie.

Dit topic gaat volgens mij over de foto's van het veulen, niet over hoe ze het verder gaat doen met het veulen. Dat gaat namelijk verder niemand wat aan. :) Ik kan me haar reactie best voorstellen.

Ik vind het een schitterend veulen en ik wens TS er heel veel plezier mee.

BiBiQ

Re: JAY JAY HET BOKT VEULEN ! ! !

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 07:43

Ben ik nou gek of heb ik toen gelezen dat ze hem samen gingen doen? Kan het zo gauw niet vinden.
Mensen hebben allemaal goede bedoelingen hier, en als jij dan zo kort door de bocht en pissed off reageert weten wij het ook neit meer hoor.

Zal allemaal wel goed zijn, Wat dat betreft vind ik het raar geregeld Yvon. Hoezo een veulen nemen als je weet dat je geen geld hebt?!Tuurlijk, dat is verder jou zaak, maar komt allemaal heel raar op mij over.

Gamble82

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 08:05

Fijn om te zien dat JJ/Billy goed staat, hoop dat ie over een paar jaar een prachtig paard is geworden...

Hoop dat er in de toekomst een oplossing gevonden word krijg nu t idee dat die oplossing er nog helemaal niet is eigenlijk...

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 09:38

ik schrik ook wat van de advertentie
als ik hem gezien had zou ik ook denken dat het een oude was uit de tijd dat yvonne nog niemand had die haar kon helpen met het veulen
nu blijkt dat dus een resente te zijn
ik had verwacht dat je(yvonne) de zaakjes nu wel op orde zou hebben
hulp is er zat aangeboden
had je zelfs in dit topic nog kunnen vragen, er zijn genoeg mensen begaan met het veulen en waarschijnlijk ook wel mensen uit jou buurt
juist dat je na alle hulp hieren van eppie, hier niks vraagt maar wel ergens anders een advertentie zet geeft nou eenmaal een heel vreemd beeld

ik hoop dat JJ er niet de dupe van wordt

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 13:10

spatter schreef:
nu blijkt dat dus een resente te zijn

Even lezen, hij is op 22 augustus geplaatst...
Het is menselijk om zo sensatiebelust te zijn, maar toch wel erg jammer zo.

eppie38

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 15:11

Jammer dat het nu allemaal weer zo uit de hand loopt.
Over de advertentie wist ik helaas niets (is doorgemaild naar me door iemand hier op bokt) maar voordat ik weer de zwarte piet toegespeeld krijg, heb ik maar getemd en gevraagd of het topic op slot kan, blijkbaar zijn we er dus niet uit, jammer.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 15:17

eppie38 schreef:
Jammer dat het nu allemaal weer zo uit de hand loopt.
Over de advertentie wist ik helaas niets (is doorgemaild naar me door iemand hier op bokt) maar voordat ik weer de zwarte piet toegespeeld krijg, heb ik maar getemd en gevraagd of het topic op slot kan, blijkbaar zijn we er dus niet uit, jammer.

De advertentie is van 22 augustus en daarop baseer jij nu dat jullie er niet uit zijn?
Zegt een hoop over jezelf en het vertrouwen wat je in de andere partij hebt.
Ook een beetje flauw dat je een slotje vraagt omdat je bang bent de zwarte piet toegespeeld te krijgen.

Het gebeurd maar al te vaak dat mensen met weinig ervaring veulens kopen. Alleen omdat jij een topic over dit veulen bent begonnen denkt half Bokt zich ermee te kunnen bemoeien en te kunnen vertellen wat de eigenaar van dit veulen wel of niet moet doen.
En dat in een topic waar ze alleen foto's laat zien en niet vraagt om adviezen of al dan niet goedbedoelde raad.
Triest.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 15:38

toch een soap dus....jammer..

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 15:44

geerke schreef:

Een hele trieste soap. Heb inmiddels een pb van Eppie gekregen en ik hoop dat ze zichzelf nog in de spiegel kan kijken en nog met zichzelf kan leven. Jammer dat het niet toegestaan is om pb's openbaar te maken.
Yvonne: Sterkte, je zal het nodig hebben. :(:)

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 15:48

ThePast03 schreef:
geerke schreef:

Een hele trieste soap. Heb inmiddels een pb van Eppie gekregen en ik hoop dat ze zichzelf nog in de spiegel kan kijken en nog met zichzelf kan leven. Jammer dat het niet toegestaan is om pb's openbaar te maken.
Yvonne: Sterkte, je zal het nodig hebben. :(:)

ow dussss.....Eppie toch niet helemaal het liefdevolle opvangadres zoals ze zich in eerste instantie hier provileerde?? Heb de rest niet meer zo gevolgd...werd er nl. een beetje misselijk van.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 15:56

Komt het niet bij jullie op dat jullie degenen zijn die dit topic weer een negatieve bijklank geven? Het ging gewoon goed, Eppie en Yvonne hebben het bijgepraat, en nu wordt er weer over van alles gezeken!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 15:58

Snoekiej schreef:
Komt het niet bij jullie op dat jullie degenen zijn die dit topic weer een negatieve bijklank geven? Het ging gewoon goed, Eppie en Yvonne hebben het bijgepraat, en nu wordt er weer over van alles gezeken!

Het spijt me, het is Eppie zelf die met haar laatste bericht hier het topic weer een negatieve bijklank geeft.
Die trekt haar conclusies gelijk naar aanleiding van een advertentie die al heel lang voor het bijpraten is geplaatst.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 15:59

Idd Snoekiej, ik heb ook het idee dat er posters zitten te vissen naar sensatie. Neem bijvoorbeeld de post van ene "oji" op pagina 3. Diegene heeft wel twee posts en komt toevallig hier even stoken (tenminste, zo zie ik het)

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 16:02

Heino schreef:
Idd Snoekiej, ik heb ook het idee dat er posters zitten te vissen naar sensatie. Neem bijvoorbeeld de post van ene "oji" op pagina 3. Diegene heeft wel twee posts en komt toevallig hier even stoken (tenminste, zo zie ik het)

Degene die zitten te vissen naar sensatie zijn de mensen die het zo nodig vonden om een oude advertentie van Yvonne hier in het topic te moeten plaatsen.
Het was blijkbaar te ingewikkeld om gewoon een leuke reactie te geven op de foto's, daar is dit forum voor bedoeld. Niet om advertenties van mensen van andere sites weg te plukken en in dit topic te gooien.

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 16:06

Ik heb dus ook nne pb gehad naar aanleiding van mijn opmerking dat het deel zoveel van de soap leek, maar dan van yvonne,waarin ze me dus verteld hoe moeilijk en zwaar het wel niet is om voor een veulen te zorgen en dat ze daar eigenlijk het geld niet voor heeft! nou hoef ik daar geen pb voor dat snap ik zo ook wel. nieuw voor mij is het dus dat je naar aanleiding van een topic pb gaat krijgen met daarin persoonlijke uitleg,zit ik eerlijk gezegd niet op te wachten,ik snap het zo ook wel.
wel slim vond ik de aanpak van yvonne om te opperen dat heel bokt haar financieel gaat steunen :n ik ga stille lezer zijn en reageer niet meer. dit is voor mij dus de reden dat ik even tem en ik zeg doei :wave:

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 16:09

knollentuin schreef:
Ik heb dus ook nne pb gehad naar aanleiding van mijn opmerking dat het deel zoveel van de soap leek, maar dan van yvonne,waarin ze me dus verteld hoe moeilijk en zwaar het wel niet is om voor een veulen te zorgen en dat ze daar eigenlijk het geld niet voor heeft! nou hoef ik daar geen pb voor dat snap ik zo ook wel. nieuw voor mij is het dus dat je naar aanleiding van een topic pb gaat krijgen met daarin persoonlijke uitleg,zit ik eerlijk gezegd niet op te wachten,ik snap het zo ook wel.
wel slim vond ik de aanpak van yvonne om te opperen dat heel bokt haar financieel gaat steunen :n ik ga stille lezer zijn en reageer niet meer. dit is voor mij dus de reden dat ik even tem en ik zeg doei :wave:

Tja, dat mag niet eens en ik denk niet dat veel mensen daar geld aan gaan geven. Het is moeilijk en zwaar, maar dat weet je van tevoren. Over het geld heb ik niets te zeggen, dat vind ik gewoon niet slim.

Maar verder hoop ik gewoon af en toe een update te krijgen over Billy, en niet alleen maar gespeculeer te horen!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 16:10

Ik ga hier ook niet meer reageren en hoop ook geen pb's meer te krijgen over dit onderwerp.
Van twee kanten worden blijkbaar hele andere dingen in het openbaar gezet dan in pb's en ik word hier alleen maar enorm misselijk van.
De plaatsers van de oude advertentie hebben in ieder geval hun zin gehad, sensatie en weer onrust tussen de twee die allebei claimen de eigenaar te zijn. Gefeliciteerd, ik hoop dat jullie trots zijn op jezelf: hier is het veulen echt mee geholpen!
Hoop voor het veulen dat hij een goede toekomst tegemoet gaat.

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 16:17

Zucht, jongens, wanneer gaat het nou eens op een normale manier hier. De adv is van 22 aug, over 9 dagen een maand geleden. Dus Eppie.. geloof me,dit is al oud,dus denk ik niet dat Yvonne verder oneerlijk is geweest.
Jullie zijn, de meeste dan, volwassen mensen, gedraag je dan ook zo. Het is jammer dat dit topic weer verzand in prutsmuts die kant nog wal raakt. Maar wat wil je, met al die stuurlui die aan wal staan...
Nogmaals, oordelen kunnen jullie niet, want jullie kennen niet het juiste verhaal, geloof dat ik dit ook in het vorige topic had gezet.

eppie38

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 16:52

:o :o echt hoor, wilde mijn reactie al weer weghalen maar ging niet meer.
Inderdaad is het al een oude advertentie, had er wel over gehoord maar zo stom je leest wel woordje advertentie maar voor de datum heb ik dan weer brilletje nodig :o
Ik heb echt buikpijn van dit verhaal zeg ik eerlijk, dat is niet sarcatisch bedoeld maar echt letterlijk buikpijn.
Billy is van mij en dat is al moeilijk genoeg om te zeggen want ik herinner me nog al te goed de berichtjes dat ik haar veulen afpak.
Ik en Von zijn er echt uit, waren we al maar door dit soort topics ga je nog aan jezelf twijvelen ook zeg ik eerlijk
eigen schuld hoor want ik ben de gene die hier mee begonnen is toch.
Tja eeeh weet even niet wat te zeggen behalve dat ik en Yvonne samen geen bonje hebben, het met Billy echt harstikke goed gaat en ik het echt jammer vind dat het zo moet aflopen allemaal.
Von zou zelf ook een reactie hier plaatsen vandaag, en we zijn er samen over uit dat het topic beter op slot kan.
Iedereen bedankt voor jullie eerlijke meningen en tips

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 16:58

Ik ben echt heel blij voor jullie dat jullie eruit zijn :)
Kan me heel goed voorstellen dat jullie het helemaal zat zijn hier op Bokt m.b.t Billy. Ik hoop toch nog eens updates te krijgen over hoe het met hem gaat, want daar gaat het toch allemaal om! En gefeliciteerd met nog een paardje erbij :D! Dat het maar een grote Bill mag worden :)