De laatste fotoos van prachtig wit meisje INOOKA

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-09 09:45

dat op de site moet er idd nog af maar hubbie is weg en die moet dat doen, ben nitwit met pcs

had me al wel voorgenomen toe de artsen vochten voor het leven van nook dat ik haar dus niet zou verkopen en zelf houden.

wat voelt het goed dat vasthi een oogje in het zeil houd.

airborn, Qannick is idd drukker, ze vind het heerlijk om te moederen en te laten zien aan dr kind dat niets eng is en die 2 beners zelfs lief zijn, nu is ze vooral een jonge meid die er gelukkig weer zin in heeft.

leuk om hier even te kijken hoe het nu met Qannick gaat.

[EV] Dag van het Aangespannen Paard D.A.P. 2009

geerke

Re: De laatste fotoos van prachtig wit meisje INOOKA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 09:51

och....dat mooie witte beestje...ik wist dit niet....wat vreselijk!
Ik ben er even stil van.....sterkte!

Tinkietink

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 19:40

wat n gave foto's!!! ga morgen snel mn cdtje ophalen :)

nicky1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 20:06

jeetje...ik ken jullie niet maar heb het verhaal over inooka jankend zitten lezen...verschrikkelijk!! heb vorig jaar ook veel en veel te vroeg afscheid moeten nemen van mijn veulen ben er na een half jaar nog niet overheen!!! heel veel sterkte, het was een prachtig veulen!! groetjes nicky.

nicky1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 20:08

ik zou trouwens die foto kiezen waar ze tussen haar mama en vriendje in gallopeerd!!! super mooi!!!

Steefjevos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 21:11

IK heb het verhaal net gelezen. Wat vreselijk zeg! Ik had er helemaal niets over gelezen in het DBT. Via het DBT (stille meelezer) heb ik haar ook voor het eerst gezien. Een echte Tinkerfan ben ik niet, maar wat vond ik Inooka prachtig! Wat ontzettend jammer dat je niet langer van haar hebt mogen genieten, net als haar moeder.

Voor het uitvergroten, deze foto vind ik érg gaaf:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-BORVXO3L.jpg Alleen jammer dat Sabey zo op de voorgrond is. Je wilt hem natuurlijk vooral vanwege Inooka uitvergroten. Dan zou ik voor http://www.mijnalbum.nl/Foto-LDAI4ABY.jpg gaan, hier zie je haar hele lijf en ze staat er leuk op én ze staat er met haar mooie moeder op, met prachtige witte bloemen op de achtergrond en een hele groene weide.

Erg goed dat je zo aan jouw merrie denkt, geef haar inderdaad maar lekker veel aandacht :)

_MNN

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 00:16

Sterkte ;(

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-09 06:28

thanks voor de lieve reacties

afgelopen zaterdag hebben we op de dag vh aangespannen paard gestaan met Qannick en Chakotay (paps van Inooka) ter promotie vh ras, omdat het de bedoeling was dat Qannick en Inooka samen in de knuffelbox zouden staan heeft degene die achter de stamboekstand zat een hele mooie collage van bovenstaande fotoos gemaakt en ook het gedicht met foto op een mooi vel geplastificeerd en deze aan de boxdeur van Qannick gehangen als eerbetoon en zo was ze er toch nog een beetje bij.
Qannick genoot van alle aandacht en lijkt nu weer helemaal in haar oude doen.

Het 3e paardje op de foto is overigens het halfzusje van nookie, enne...treed meestal nogal op de voorgrond haha.

Steefjevos, heb idd in het dbt gezeten, maar daar gingen de pagina's zo hard dat ik het echt niet bij kon houden en eruit gegaan ben, vandaar heeft daar niets gestaan.

~_Ellen_~

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 10:23

Ach wat ontzettend sneu zeg!!!
Het is altijd moeilijk als er zo'n beestje overlijd en dan nog zo jong!!
vorig jaar bij ons ook gebeurt! ;(
maar verder ziet het beestje er wel super uit!
heel veel sterkte!!

Megacarmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 11:36

Wat vreselijk om dit mee te maken!

Wat een prachtig diertje was Inooka...
Heel veel sterkte nog!

CloudDancing

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 11:50

heel veel sterkte.

cocochanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 12:12

Tinkermuts schreef:
thanks voor de lieve reacties

afgelopen zaterdag hebben we op de dag vh aangespannen paard gestaan met Qannick en Chakotay (paps van Inooka) ter promotie vh ras, omdat het de bedoeling was dat Qannick en Inooka samen in de knuffelbox zouden staan heeft degene die achter de stamboekstand zat een hele mooie collage van bovenstaande fotoos gemaakt en ook het gedicht met foto op een mooi vel geplastificeerd en deze aan de boxdeur van Qannick gehangen als eerbetoon en zo was ze er toch nog een beetje bij.
Qannick genoot van alle aandacht en lijkt nu weer helemaal in haar oude doen.

heb net je verhaal met tranen in mijn ogen gelezen,echt vreselijk om mee te moeten maken..
Ben wel blij dat de merrie zich al wat beter voelt en een heel mooi gebaar dat ze een foto collage op de boxdeur had gehangen :)
Heel veel sterkte ......

Steefjevos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 16:00

Tinkermuts schreef:
...

Steefjevos, heb idd in het dbt gezeten, maar daar gingen de pagina's zo hard dat ik het echt niet bij kon houden en eruit gegaan ben, vandaar heeft daar niets gestaan.

Heb ik ook wel eens last van als stille meelezer! Pfft, wat gaat dat hard.
Wat fijn dat Qannick alweer de oude lijkt te zijn :) Ben je er al uit welke foto je laat uitvergroten?
Nog steeds, veel sterkte gewenst..

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-09 07:24

kon niet kiezen, hangt nu een hele compilatie aan de muur hier, en het gedicht met dr mooie koppie heb ik ook opgehangen.

men wat mis ik die kleine, had haar zo graag op zien groeien.

het slijt nu wel een beetje maar ze is nog erg vaak in mn gedachten, vooral als ik andere veulentjes zie

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 08:19

Mooie oplossing Sas! Gewoon alle foto's gebruiken. Ze zijn ook allemaal uniek!

En natuurlijk mis je je meisje! Tjee, 't zou toch gek zijn als het niet zo was :(:) :(:) :(:)

Steefjevos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 22:01

Wat mooi dat je er meerdere aan de muur hebt hangen :) Het zal vast nog wel moeilijk zijn, kan me voorstellen dat het vooral naar boven komt wanneer je andere veulentjes ziet. Dat had jij ook gewild! (en je merrie ook)
Niet dat je daar nu aan zal denken, maar zal je Qannick opnieuw laten dekken dit jaar?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 22:06

Wow.. Ik heb persoonlijk niet zoveel met tinkers, maar Inooka was echt super mooi!! Zo mooi wit met schattige kleine vlekjes en wimpers heel lang. Wat megazonde dat dit is gebeurd zeg.. Sterkte!

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-09 11:11

sorry, was even ertussenuit maar wil graag toch even antwoorden.

dank jullie voor alle lieve woorden, we zullen haar nooit vergeten.

wat betreft met dekken, Qannick was 1 x gedekt toen inooka nog gezond was op de 1e dag vd hengstigheid, ze bleek toen wat vuil te zijn in de baarmoeder en ik heb haar laten spoelen waardoor een eventuele zwangerschap vaak afbreekt, toen werd inooka ziek en na haar dood heb ik besloten dat ik even niet wilde fokken, maar de natuur heeft een eigen willetje, ze blijkt toch drachtig van die eerste dekking.........ik ben toch best wel een beetje blij, zal moeilijk zijn volgend jaar maar dit veulentje zal net zo welkom zijn als inooka was.......

Steefjevos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 00:45

Wauw, wat een toeval dat die eerste dekking dan toch nog heeft gepakt. Dat moet wel dubbel zijn, maar het is ook wel weer mooi. Op deze manier krijg je hopelijk een kans om wel weer met Qannick mee te maken hoe het is om een veulen rond te hebben dartelen in de wei.

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 19:39

foto 6 vind ik super mooi want daar staat hij/zij met papa en mama

s_masha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 19:43

Gecondoleerd.
Echt jammer van zo'n mooi veulen,
veel sterkte. (L)