Hartstikke bedankt voor de lieve reacties Ga ik nog van naast mijn schoenen lopen
Of ik haar wel of niet ga houden weet ik nog niet Ze is nog geen dag uit, nu kan ik daar echt nog niet over nadenken ik ga eerst maar eens even vollop genieten van "mijn"mooie meiden
Prachtig veulentje hoor. Heel aansprekend koppie en grappig blesje.
YvonneV
Geplaatst: 03-05-09 20:23
Gefeliciteerd
Mooi beessie hoor. Het kolletje heeft wel wat weg van een maantje (luna)
stitchlover
Geplaatst: 03-05-09 22:16
Wat een schoonheid zeg! Gefeliciteerd met dit mooie meisje.
ebony2
Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-09 07:49
Moeder en kind maken het prima Moonlight is zo'n goede en lieve moeder Ze is heel geduldig En de kleine Luna is nu al een brutaalje loopt heerlijk te springen in de box en bokt nu al naar haar moeder Hoop dat het weer vandaag top word, dan kunnen ze even naar buiten
Maak me alleen een beete zorgen om Moon, ze heeft sinds de geboorte nog niet gemest Ga gauw kijken bij de meiden, misschien dat het vanacht wat op gang is gekomen Scheelt misschien ook dat ze gister de hele dag op stal heeft gestaan en dus weinig beweging heeft gehad En anders bellen we maar even met de DA Later meer nieuws
wat een mooi veulen zeg! evenals mama,je zult wel trots zijn op deze 2 toppers!?
ebony2
Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-09 14:09
Ik ben super trots!!!!!
Ze zijn vanochtend voor het eerst op de wei gegaan. Luna vond het maar niets, uit die vertrouwde box weg te gaan. Toen heb ik haar voorzichtig de box uitgeduwd. Toen we na een kwartier nog in het gangpad stonden heb ik maar voor de makkelijkste weg gekozen
Luna met mijn arm onder haar hals en de andere arm onder haar billen opgetild en haar naar het land gedragen. Pipi langkous is echt niet de enigste die haar paard kan optillen hoor
Wat een mooi gezicht zeg die twee in de wei. Luna galoppeerde het hele land door en Moon er achter aan om haar bij het stroomband weg te houden. Ze had het maar druk met haar kleine meid. Als één van de andere paarden in het land er naast maar naar Luna keek, vloog ze er direct met oren in haar nek op af. Toen ik net keek lagen ze heerlijk languit in het land, en werd het voor mij tijd om thius de boel maar weer eens aan kant te maken, want daar is het hele weekend al niets gebeurd!!! foto's van de eerste keer buiten volgen vanavond!
is goed, zal ik ze later nog wel een keer bekijken, ben namelijk erg benieuwd!
ebony2
Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-09 19:01
Ik snap er niets van maar opeens is mijn hele album weg. ik heb maar even een nieuwe gemaakt bij deze de link voor de gene die ze allemaal wil bekijken http://www.mijnalbum.nl/Album=QWTDYR8Z
en nog even een paar omdat het zo schattig staat hier