Vandaag nog geen veulentje ! wel al 3 dagen harsjes.. Opa was gisteren iets beter en ik heb hem een foto van mn dikke sarah gegeven die hangt nu int zkh aan het prikbord! Zondag ben ik weer naar rijssen, hoop dus dat ze voor de tijd bevalt, vandaag zou me wel goed uitkomen eigenlijk, dan ben in hele dag in de buurt, heb saar dat ook verteld hoop dat ze er wat mee doet haha..
Wow wat een buik Is haar uier al wat voller? Ziet er nogal leeg uit op de foto:P
Je ziet de uiers niet eens op de foto..
Luv_Them
Geplaatst: 10-04-09 18:11
Zozo, das niet niks! Haha, vind haar wel een beetje lijken op mijn hond toen hij nog pup was (alleen had hij gewoon korte pootjes ), hij struikelde altijd over de drempel omdat zijn buikje bleef haken
Zozoo.. lekker buikje. Voor een shetlander (voor mij) niet ongewoon.. maar hier zou je inderdaad wieltjes onder zetten. Hopen dat het binnekort komt!
BelgenGek
Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-09 18:22
Idd saar had het warm vandaag, maar ja dat had uk ook, halve wintervacht nog he !!
Uier heeft ze al wel, is naar mijn idee goed vol, en al 3 dgn harsjes dus.. vandaag was ze erg veel aant rondstappen met de neus aan de grond en zwiepen met de staart!