frenia schreef:...Sjoert noemde hem al "kalf" en ....
Heb je dat melkmuiltje al gezien?

Hij is wel ruig zeg!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Het perfecte witte hoof, zwart bovenop en zwart omlijnde ogen. Echt een héle knappe vent. Een reus van een vent
maar wel een hele mooie reus.
maar wel eentje met een enorm mooie uitstraling 
frenia schreef:Ik grinnikte dat ik dat al wist, een hengst, op dat moment hief het veulen zijn hoofd en zei ik "dag Hayo" en kreeg een knor die een hinnikje moest voorstellen als antwoord.
En laat ik dàt nu juist prachtig vinden 

en een giga borst en kont 
maar vind hem zelf ook wel mooi getekend hoor, mooi gelijk links en rechts, dat vind ik wel “belangrijk” en hij heeft die special touch die het em doet he 
en is bovendien handig tegen knagende hengstveulens

Stella (vd tweeling) had ook aan 1 kant zo’n koppie

alle huisartsen komen ook aan huis. Je kan ofwel op spreekuur gaan (meestal in voormiddag of s avonds) of bellen of ze thuis willen langskomen, je betaalt dan wel meer (21.50 tgo 33.50 maar je trekt ook wel weer via de mutualiteit hier)
die rijdt eerst bij mij, ziet dat ik er niet ben en rijdt dus vervolgens langs mn ouderlijk huis (waar de paarden staan) als dat geen service is! 
maar denk dat ik hem toch een flesje wijn ga cadeau doen deze keer ++
zeker weten!
loop helemaal stijf te wezen
(die vonden dat natuurlijk ook geweldig! Ons oudje leek meteen 10 jaar jonger! ) en toen ik wortelen kwam voeren, moest en zou die groene emmer ook aan een onderzoek onderworpen worden. Ik dacht van: nou heb ik je! En begon met de emmer te zwaaien, langs zn hoofdje, langs zn flanken, op zn kont enz denk je nu echt dat meneer op of om kijkt?! 8)
),... alles is goed voor meneer!
en dan is mama Angel natuurlijk in paniek 
ben echt blij en opgelucht! Ze is nog wat vermoeid, maar geen koorts, voelt zich verder goed, heeft honger voor 10 en het lijkt wel alsof ze met volle teugen meegeniet als ze me met haar “kleine” ziet stoeien

) en dan ook nog met je zieke lijf
, maar gelukkig was ie snel ter been en heeft hij er zo te lezen en zien niks van geleden
maar gelukkig ook met haar alles oké!! en nu met volle teugen aan het genieten van haar "kalf"

wel iets meer wit over z'n lijf dan dat ik van je veulens gewend ben, maar dat maakt hem idd niet minder mooi