Peelie schreef:Hoe gaat het nu eigenlijk met hem?
Ja, uitstekend! Vermaakt zich prima tussen zijn harem
.. Maare, dit topic gaat niet over Nobbi, maar over Mara
.. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sorry 

Het was in maart, ze was in april uitgerekend. Ook enorme uiers enzo. Ik helemaal in de stress
Meteen stal Imladris gebeld dat ik haar kwam brengen. Ik Ewalda daar 's avonds nog heen gesleept... Natuurlijk was er nog niets aan de hand, maar wist ik veel
Waarschijnlijk had ze gewoon wat last van Armando. Uiteindelijk is hij 2 weken over tijd geboren op 16 april. 
Wat je nu zegt dat ze de ene dag wel wil en de andere niet, luister daar dan naar. Wil ze niet, dan stap je af, heeft ze er wel zin in, dan kun je gewoon je gang gaan
ik zou gewoon lekker doorwerken tot ze zelf aangeeft dat ze het niet meer kan of wilt zo hou je je merrie t langst fit en krijgt ze niet alleen 'vet' erbij ook hou je haar banden sterker waardiir ze straks na het veulie sneller weer in vorm is.

vind ik ook... ben vond het ook echt wijs dat ik er even een half uurtje op mochr rijden!!! Hij is niet de spoepelste meer (17 jaar oud poos stil gedaan.. last van zijn rug uiteindlijk) Maar hij is super! Hij is echt onwijs lief! En natuurlijk wel een beetje ongeduldig.. maar dat was mee vanwegen de merrie's. verder was hij heel rustig als hij er mij naast stond..