Ja mooi Meisje is het, we kunnen niet genoeg van d'r krijgen. iedereen op stal is ook helemaal weg van d'r...
Alleen gister gingen we mama Tiet en Escalade E uit de wei halen om moeders staart te wassen en toen was Escalade naar de paddocks geglipt, ging ze bij een ander paard staan... gelukkig niks gebeurd, maar dat paard zal maar uithalen. Ik had moeders vast, maar d'r was echt geen houden meer aan hoor, wist niet dat mama Tiet zo blij was met d'r mooie dochter
We krijgen een hoop kraam visite..... Ben blij dat ik t/m dinsdag vrij ben.. nou ja vrij...volgens mij komt er elke dag kraamvisite.. en het zijn toevallig nog allemaal fotografen ook
met andere woorden.... binnenkort een heeeeeeeele hoop kwaliteitsfoto's van Escalade E te zien hier op het gezellige bokt
want die foto's van mij.... haha
Maar goed kom maar op met die geweldige reacties, het maakt ons allebei hele trotse ouders...
We zijn uitgenodigd door Team Nijhof om met de hengstenshow mee te lopen op 9 april in Geesteren. Normaal gesproken kiezen ze de veulens uit op de Sale, maar ze vonden dit veulen zo interessant bloed hebben met grooote namen zoals Spielberg, Sunny Boy, Sandro Hit, Donnerhall, Negro, Ferro, Ulft, Katell xx enzovoorts enzovoorts dat ze ons telefonisch gevraagd hebben of wij mee wouden lopen...
We voelen ons echt vereerd, Lisa die wou eerst niet omdat haar zusje dan jarig is..maar iedereen zei als ik dat aangeboden kreeg had ik alles aan de kant gezet, en zo'n kans moet je niet laten lopen en bla bla bla...dus bij deze willen jullie d'r Live zien... kom dan op 9 april naar Geesteren
Damn... wat een verhaal weer...nou dames en heren keep on posting the sweet messages!!