GEFELICITEERD,nou fijn eindelijk.Leuk ik ben wel erg jaloers hoor,ha ha Ben ook zeer benieuwd!
lidy
Geplaatst: 22-03-09 10:57
Hallo allemaal! even een update voor de geïnteresseerde, (ik ben de zus van winnie) heb haar net gebeld, ze is nu namelijk bij Lieke. Lieke accepteerd het veulen nog niet, ze mag niet drinken en Lieke heeft zelfs geschopt begreep ik. Ze hebben de dierenarts gebeld maar deze kreeg een spoedgeval tussendoor dus dat wordt iets later, in de tussentijd konden ze proberen Lieke te melken en het veulen op die manier uit een fles laten drinken, dit vond Lieke wel goed gelukkig.
Het veulentje heeft nog geen naam, denk dat ze nu even geen tijd hebben om die te verzinnen
Nou, dan weten jullie in ieder geval weer wat meer, zodra er meer nieuws is horen jullie het!
ja ze hebben haar kunnen melken en via een fles het veulen kunnen laten drinken, maarja, dan krijgt ze niet veel binnen en het is niet ideaal. heb eigenlijk zin om nog een keer te bellen :p hoe 't nu is
hessel
Geplaatst: 22-03-09 11:13
vervelend zeg dat Lieke haar niet accepteert, hoop dat dat wel nog gebeurt!
Xena_
Geplaatst: 22-03-09 11:14
Gefeliciteerd! Vervelend dat Lieke haar niet accepteerd!
Nou, eind goed al goed. Sommige merries doen er nu eenmaal wat langer over om zich aan de situatie aan te passen..... Veel plezier van moeder en veulen!